XXL Nutrition

ik ga op wing chun

Vroeger toen MMA nog echt discipline tegen discipline was heersten de (submissie)worstelaars. Er circuleert uit die tijd een heel mooi filmpje van Royce Gracie die in zijn gym wordt uitgedaagd door een bekende kungfu dude die vervolgens compleet wordt vernederd.

Die Gracie was dus echt niet te verslaan, kampioen boxers, karateka's, kickboxers, hij pakte ze allemaal.
Gracie was misschien wel niet zo bekend als Bruce, maar was in zijn tak van sport wel zeker van hetzelfde kaliber.

ZEG DEZE GAST IN UFC IK WED DAT HIJ ZE BEUKT GEGARANDEERD.als hij z,n dingen mag doen dan

bij the way SIFU EMiN BOZTEPE heeft die royce gracie uitgedagen om op straat te vechten in in een kooi waar het om de $ en entertainment gaat en is nooit komen uitdagen.

[DE GRACIE-BROTHERS WORDEN UITGEDAAGT DOOR WING TSUN!
Fighting Spirit/Zendokan # 9 Jg. 5

In een vorige editie van Fighting Spirit Zendokan hebben we al eens kennis kunnen maken met het 'enfant terrible' uit de Duitse vechtsportwereld.
Emin Boztepe heeft zichzelf bij onze oosterburen onsterfelijk gemaakt door zijn inmiddels meer dan 300 blote-vuist-gevechten, waarvan het merendeel gewoon op straat of in de 'Kneipe' moet hebben plaatsgevonden.
Hiernaast treft u de officiële uitdaging van de Wing Tsun kampioen van Sifu Kernspecht, die met deze publiciteitsstunt natuurlijk de doorbraak van het Wing Tsun in Amerika tracht te bereiken.
Maar volgens de insiders is hij allerminst kansloos.

Sterker nog, de atletisch gebouwde 'killer' Boztepe moet zeker in staat worden geacht de suprematie van de Gracie family te doorbreken.

Wie het lef heeft in zijn eentje een kroeg met Duitse skinheads in te gaan en vervolgens nog ruzie gaat zoeken ook, heeft echt lef.

En als deze 'ontmoeting' dan ook nog eindigt in een absoluut bloedbad en de uitdager er onbeschadigd afkomt, dan moet je zo iemand toch wel heel serieus nemen.
De Gracie boys staan voor een moeilijke keuze. Als ze de uitdaging negeren, maken ze zichzelf niet echt populair als 'Ultimate Champions'.

Maar als ze de uitdaging wel aannemen en van de Wing Tsun knokkers verliezen, dan kunnen ze beter naar de Bahamas gaan.

Wij zijn uiteraard zeer benieuwd wat er gaat gebeuren. De redactie van de Fighting Spirit houdt u natuurlijk volledig op de hoogte!!

Tekst: Zendokan]

Sorry ik kan er gewoon niet tegen dat mensen zeggen dat WT nep is en niet effectief voor op straat.

net als met bodybuilding je boekt meer resultaat als je effectiever,harder,zo realistischmogelijk traint

With kind regrards

A,sahin

Boudha's name be prayzed

bij the way SIFU EMiN BOZTEPE heeft die royce gracie uitgedaagd om op straat te vechten en niet in een kooi waar het om de $ en entertainment gaat en is nooit komen opdagen.

sorry van me fouten [allochtoon]

Ziet er allemaal wel stoer uit, met je wax on- wax off-moves, maar bij die oefengevechten komen ze onwaarschijnlijk in en staan ze te wachten totdat de vermeende expert ze een oorveeg geeft.

Daag em uit zou ik zeggen

Heb je zijn tel. nr.? :P

hahaha nee sorry man dat niet wel adres.

maar je kan gerust een wt school bij in de buurt binnenlopen en de meester uitdagen. probeer wel een WINGTSUN school te zoeken omdat die tak wat meer Hardcore traint. er is vast een school bij je in de buurt

Jeet Kune Do is geen vechtsport, het is een theorie die toepasbaar is wanneer je uit bestaande sporten de dingen combineert die jouw goed liggen. Je zou bijvoorbeeld een trap die je bij muay thai heb geleerd kunnen combineren met een wing chun aanval. Je kan het niet als een aparte sport beschouwen en zo heeft Hij het ook niet gewilt.

hahaha nee sorry man dat niet wel adres.

maar je kan gerust een wt school bij in de buurt binnenlopen en de meester uitdagen. probeer wel een WINGTSUN school te zoeken omdat die tak wat meer Hardcore traint. er is vast een school bij je in de buurt

Whahahahah, mijn broer is laatst in een dergelijke school binnengelopen om het daar eens aan te zien. Hij is met de slappe lach weggegaan en zei dat die mensen die aan Wing Tsun deden, wsl vroeger veel gepest zijn. LOL

Laatst bewerkt:
Ik blijf bij mijn standpunt, het is niet welke gevechtssport goed is, maar hoe goed je er zelf in bent. Heb ook een jaartje WT gedaan en het ligt me helemaal niet. Veel te technisch en te moeilijk voor mij. Dus veel ben ik er niet mee. Maar heb daar andere mannen bezig gezien waarvan ik je verzeker dat ze super goed zijn met WT. Als je in hun cirkeltje komt, meppen ze je eruit.

Terug
Naar boven