AndroidHealthClinic

ik in bulk

stephan1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
94kg
ik in de bulk tips zijn welkom

buik is aan bovenkant erg opgeblazen de laatse 3 week . zoals wel te zien is op de foto
kan iemand mij vertellen wat hiervan de oorzaak kan zijn ?

bbbb.JPG

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bulk

foto bulk naturel 2 jaar trainen

bbbb.JPG

Laatst bewerkt:
Veel vreten

dikke armen. probeer je buik btj in te houden ofzo als t lukt. borst komt er wel :)

mss is een dagje wa tminder eten om je organen btj rust te geven. Als je daarna weer begint krijg je sort rebound. Ik weet niet wat voor de rest een oorzaak kan zijn voor je dikke buik.

Laatst bewerkt:
Goede massa. Netjes.

Ziet er goed uit, wat zijn je stat? Deadlift, squat en Bench press?

Poep je wel goed? Eet je genoeg groente en vezels?

Deadlift, squat doe ik nog niet wil ik wel me gaan beginnen Bench press 11 keer 105 kilo

---------- Toegevoegd om 04:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:59 ----------

voor zo ver ik weet poep ik goed :p en eet ik ok wel genoeg groente's
vezels zou wel wat meer kunnen denk ik

maar kan je buik daar zo van opzetten ? ???

Dus je traint je benen niet? Zonde..

beejte rare pose

Nieuwe fotos verschil 2 maand

Bijlagen

11x105 BP, je bulkt en je traint geen legs?

Zonde.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Goeie armen en borst, maar schouders en rug lopen duidelijk achter. Benen waarschijnlijk al helemaal :P

Ik zit nu ook een aantal weken in de bulk en ik heb ook echt last van die opgezette buik. Komt omdat je veel vreet inderdaad. Veel zuivelproducten gebruiken kan er ook mee te maken hebben.

Als het goed is heb je er s'ochtends minder last van?

Komt door je bf en door zuivelproducten als ik paar dagen geen melk drink is het minder

komt inderdaad door eten, en zuivelproducten.

vooral als ik een dag veel melk heb gedronken heb ik er last van.

2 woorden: bovenkant borst
niet alleen plat benchen he

Dronk eerst altijd m'n gainer met melk (ccg van xxl). Nu ik het mix met water is m'n buik al een stuk minder opgezwolle. Weet niet hoe jij je shakies drinkt? of uberhaupt wel gebruikt. Maar mssn een tip voor je.

jah s ogtends is het helemaal nix opgezet kan idd miss beter schakjes tijdje proberen met water hopen dat het werkt :D

bedankt voor tips (Y)

Terug
Naar boven