XXL Nutrition

Ik krijg niet het gewenste resultaat

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik denk dat ik wel goede genen heb, omdat ik al breed was zonder enige training. Ze vroegen mij eerder altijd of ik op fitness zat, voor dat ik ooit had gefitnesst
Het is gewoon dat ik me niet echt er in heb verdiept, omdat ik meer bezig was met afvallen en ik spier/krachttraining meer als erbij deed.

Nou ik denk dat ik wel goede genen heb, omdat ik al breed was zonder enige training. Ze vroegen mij eerder altijd of ik op fitness zat, voor dat ik ooit had gefitnesst
Het is gewoon dat ik me niet echt er in heb verdiept, omdat ik meer bezig was met afvallen en ik spier/krachttraining meer als erbij deed.

No offense maar dat was omdat je dik was, mensen die niet trainen zien je dan als 'breed'. Met goede genen wordt veel meer bedoelt dan enkel hoe groot je kan worden, smalle waist, brede schouders, round muscle bellies, 'mooie' aanhechtingen, hoe je lichaam reageert op training/hoe snel je herstelt enz.

• Topic Starter Topic Starter
No offense maar dat was omdat je dik was, mensen die niet trainen zien je dan als 'breed'. Met goede genen wordt veel meer bedoelt dan enkel hoe groot je kan worden, smalle waist, brede schouders, round muscle bellies, 'mooie' aanhechtingen, hoe je lichaam reageert op training/hoe snel je herstelt enz.

Ja ik bedoelde voor ik dik was. Ik ben in een half/drie kwart jaar dik geworden. Ik was daarvoor een fanatieke voetballer en stopte door blessureleed en in die tijd werd mij dat verteld. Maar goed ik probeer nu mijn best te doen en jullie uiteraard mijn resultaat te laten zien. Aan mijn motivatie ligt het niet, maar ik dacht dat ik wel wat hulp kon gebruiken.

clen, T3 zijn effectieve en bewezen producten die helpen bij het afvallen. groetjes

Ga werken met een goed schema waarin je al je spiergroepen minimaal 1x per week aanpakt. Houdt dit zo'n zes tot acht weken aan, en begin dan met een nieuw schema. Nieuw wil zeggen dat je varieert in oefeningen, maar ook in volgorde, aantallen reps, en trainingsdagen. Bouw ook voldoende rustdagen in, overtraining remt ook je vooruitgang.

Terug
Naar boven