XXL Nutrition

ik lust geen kip, varkensvlees en vis..

varkens vlees :o grote rotzooi vlees wat er bestaat :rolleyes:

Je vindt hetzelf een probleem dat je geen kippen,varkens en vis lust. Er zijn genoeg andere vleessoorten, kijk maar eens rond in de supermarkt. Wil je echter kippen en varkens eten. Pak een groot bord spaghetti, fl**ker het in de blender met een kip en een blik tonijn en wat water, zet de blender aan, drink het op. De ultieme mass gain shake met kip.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat was mijn vraag ook, als het echt nodig was :D mij hebben ze verteld dat kip en vis noodzakelijk zijn, maar het is vervangbaar dus.

Lusten is een kwestie van wennen

Niet zeiken en gewoon vreten. Moest jaren geleden ook niks van kip weten, eet nu 300gram per dag.

je kan toch gewoon op rundvlees groeien, zie het probleem niet.

Qft :roflol:

Ik eet zelf:
- havermout/whey shake
- brood met ei
- macaroni met gehakt
- (chocolade) melk
- vruchten kwark

En dan nog avond eten..

Eet zelf ook geen kip omdat diervriendelijke kip achterlijk duur is en ik t niet echt lekker vind.

Mensenvlees schijnt een goed alternatief te zijn. Give it a try, you never know.

Iets wat voedzaam is niet lusten en ook nog in de smith squatten, volgens mij hebben we hier te maken met een homo

Ik lustte ook geen biefstuk, kip, vis etc... At allemaal maar vegetarisch... Ben 1 jaar geleden begonnen met kip te eten en eet het nog soms tegen mijn zin op. Gewoon leren eten zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
tja er is bij in de gym geen squat rack dus moet het zo maar, alsk dan al een homo ben lol

Oftewel, niet aanstellen en gewoon eten. No offence..

BB is a lifestyle daar kies je voor en past je aan, anders ga Darten of zoek je een andere hobby die wel bij je past.

Toen ik begon op 15 jaar vrat ik ook alleen friet met chips, of in iedergeval alles wat verkeerd was.

Maar langzaam komt er een omslag omdat je kiest voor je sport, geef het ook wat tijd, alles hoeft niet in 1 keer (Köln en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd).

Ik hield ook niet van bonen en kwark, eet nu 2 bakken kwark per dag en vaak genoeg bonen. gewoon naar binnen werken.
En zoals al eerder gezegd is, je kan, vooral kip, op zoveel manieren bereiden dat t soms niet eens meer naar kip smaakt.

lol @ phaggots die denken dat je kip MOET eten

kies gewoon vlees dat je wel lekker vindt, rundvlees is prima

of eet geen vlees

Terug
Naar boven