XXL Nutrition

Ik merk helemaal niets....nep? Tren + Test

abc123abc123

Cool Novice
Waardering
0
Trenbolone Enanthate van Euro Pharmaceuticals
EXP 01/13
LOT 0244

Trenbolone Enanthate van Golden Gear
LOT: 726
EXP: 5-2011

Testosteron Enanthate 250 van Aburaihan
Batch 5012
Exp 2012

en

Batch 081

Ik zit nu op 750 test ent en 600 tren per week en merk helemaal niets.
exp 2011

IMG_3382.jpg

IMG_3383.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Trainen, eten en rusten kan altijd beter maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit alles TE slecht doe.

Ik train retezwaar 5x in de week elke dag andere spiergroep.
Ik eet heel strikt volgens mij voedingsschema.
Ik slaap minstens 9 uur per nacht.

daarom kan je ook beter trenA nemen ipv trenE..als je dan niet zeker bent van je gear dan moet je wat van trenA in je ader spuiten..als je dan half dood gaat van het kuchen en zweten dan is het goeie troep

hehehehe klaas leuk experiment bro...ff trencough opwekken uche uche

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Trainen, eten en rusten kan altijd beter maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit alles TE slecht doe.

Ik train retezwaar 5x in de week elke dag andere spiergroep.
Ik eet heel strikt volgens mij voedingsschema.
Ik slaap minstens 9 uur per nacht.

Hoelang gelden was je laatste kuur?
Heb je nagekuurd?

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

stuur die shit gewoon naar mij toe,ik zal het het wel verder uittesten

Heb je ook andere uitspraken dan alleen domme kreten gozer?
maar iets waar de tser ook iets mee kan ?

heb van de 25 post die je geplaatst hebt,nog geen enkele goede gezien,alleen popiejoopie uitspraken...ga ff naar allerlei sectie kerel,daar kan je lekker puberen

Laatste kuur is een jaar geleden.

Test 250mg/week
Primo 300mg- later 400mg week

MET nakuur natuurlijk. Nolva voor 4 weken.

Ik dachte chtd at het met Tren flink zou knallen....niet dus. Het zou best kunnen dat de test iets doet omdat ik T3 neem, veel cardio (4-5 in de week 40min) en zo goed als niets afval...maar dat is dan puur de boel in balans houden.

Van Tren had ik meer verwacht.....volgens mij kan het niet anders dan dat het nep is. Jammer dat ik het niet zeker weet....zonde van mn tijd en geld. Durf nu ook niet meteen een goede kuur erachter aan te nemen.....

Wat een ....koek abcetcetc.

iedereen weet en is bewezen dat EP en GG zeer goede spullen zijn en ECHTE klachten hoor je dr nooit van.
zo ook de iraanse testo is in de regel goed.
de doseringen die je neemt zou al gewicht toename moeten geven al zat je als een zoutzak op de bank.
veel zeggen dat ze hard en goed trainen en zo ook eten nou met deze kuur moet je gewoon aankomen zo niet train je als een mietje simpel als dat!

Ooh nou dan zal dat het wel zijn he!

Simpel figuur.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Denk je nou echtd at ik ga kuren als ik niet eerst alles op een rijtje heb????

En dat ik hier zo'n k*t-topic open als ik de fout bij mezelf moet zoeken???????????

Wie weet waar ik heen kan om mn shit te laten testen? Er klopt iets niet, dat weet ik zeker!

Testen gaat helaas niet meer makkelijk,kan wel,maar dat kost je wel een paar knaken kerel.

Ooh nou dan zal dat het wel zijn he!

Simpel figuur.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Denk je nou echtd at ik ga kuren als ik niet eerst alles op een rijtje heb????

En dat ik hier zo'n k*t-topic open als ik de fout bij mezelf moet zoeken???????????

Wie weet waar ik heen kan om mn shit te laten testen? Er klopt iets niet, dat weet ik zeker!

je zou de eerste niet zijn...
plaats je voedingsschemas, gewoon om te kijken.

mwaa...iemand die gewoon normaal eet en wat traint hoort iedergeval wat van dit kuurtje te merken als het goed spul is

ik weet niet of het hier besproken mag worden, maar hoeveel is een paar knaken.
vindt het persoonlijk niet erg om wat te betalen voor wat meer zekerheid.
en daarbij kan je andere dus ook waarschuwen of aanraden een produkt te gebruiken.
Heb oa een potje dbol staan die dus niks heeft gedaan, en is ook meerdere malen terug te vinden op zoekfunctie hier met andere twijfelaars, dus zou wel eens willen weten wat er nu daadwerkelijk in zit.

En wat als ik mijn voedingsschema post? Wedden dat het goed is??

Zoals ik al zei: het kan ALTIJD beter. Maar het zit allemaal gewoon goed in orde.

K:E:V=35:40:25

Totaal Kcal 3400
K 1190 gram (brinta, rijst, aardappel, bruin brood)
E 1360 gram (Tonijn, biefstuk, kip, kwark, Eiwitshake)
V 850 (Avocado, amandelen, cashew, olijfolie)

Maar goed ik schiet hier helemaal niets mee op. Ik zou graag via PM de mogelijkheid met bijhorende prijs horen om het spul te testen.

Bedankt voor de reacties.

En wat als ik mijn voedingsschema post? Wedden dat het goed is??

Zoals ik al zei: het kan ALTIJD beter. Maar het zit allemaal gewoon goed in orde.

K:E:V=35:40:25

Totaal Kcal 3400
K 1190 gram (brinta, rijst, aardappel, bruin brood)
E 1360 gram (Tonijn, biefstuk, kip, kwark, Eiwitshake)
V 850 (Avocado, amandelen, cashew, olijfolie)

Maar goed ik schiet hier helemaal niets mee op. Ik zou graag via PM de mogelijkheid met bijhorende prijs horen om het spul te testen.

Bedankt voor de reacties.

denk dat nieuwe gear goedkoper is..

Waarschijnlijk irritante vraag maar: Heb je/heeft je dealer ze goed bewaard?
Weet niet veel over dit soort dingen, maargoed.

Terug
Naar boven