Fitness Seller

Test Lab Gevonden !!!! GG Laten testen op substantie's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charly82

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
Eindelijk een lab gevonden die wat kan testen.
Gelijk maar gebruik van gemaakt.
Ik heb mijn twee vials van Golden Gear laten testen op substantie volgens etiket.
het gaat om een vial testosteron Enenthaat en een vial deca

Heb de testen net binnen gekregen en ik was geschokt !!!!!

Blijkt uit test dat zowel de deca als de testosteron allebei test zijn ...lekker dan!!! (wel beter dan als het twee keer deca was geweest.

in de bijlage foto's van allebei de vials met batchnr en datum let dus goed op bij deze!!!!!

Testosteron exp 01-2016 lot 956-b32 (deze is positief getest op aanwezigheid van test
Nandrolone deca exp 02-2016 lot 749-c87 (deze bevat geen deca maar ook testosteron )

voor de mensen die willen vragen waar heb je ze laten testen (noviomagus-test-lab@live.nl)
is een nieuw lab uit Nijmegen je kan ampullen en vials gewoon opsturen ik heb ze laten testen op aanwezigen Steroïden
ik heb €25,- betaald per vial om te laten testen de vials zijn ook netjes terug gezonden (ze hadden maar enkelen druppels nodig).
Op dit moment testen ze alleen op substantie maar ze gaan in 2014 ook beginnen met het bepalen hoeveel mg van elk soort aanwezig is kosten daarvan zijn nog niet bekend maar ik ben al wel blij dat ik weet dat GG niet 100% te vertrouwen is helaas.

20131222_132350.jpg

20131222_132414.jpg

20131222_132427.jpg

20131222_132441.jpg

20131222_132456.jpg

Dat weet ik niet, zo onderlegd ben ik niet helaas :p Wel jammer want ik zou best eens een vial willen laten testen op hoeveelheid aas per ml.

Het is al handig om te checken of er de juiste stof in zit. Nandrolone en testosteron zijn meest gebruikte stoffen ter vervanging van andere aas trouwens.

Bij tabs methyltestosteron en stanozolol in de anavar.

Dus waar je meest zekere van kan zijn is nandrolone(deca), testosteron, stanozolol(winstrol), proviron en hcg (deze is vaak overgedoseerd).

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Die stoffen zijn makkelijkste aan te geraken gezien ze het meeste geproduceerd worden (allemaal in apotheek ook verkrijgbaar).

• Topic Starter Topic Starter
NOGMAALS. Ze gaan ook de mg vaststellen dus de koffer is uitgesloten.
Ik laat mijn spullen van organon door hun testen en tevens ook de mg dus als ik deze testrapporten heb post ik ze wel.
Lijst is inderdaad hetzelfde (wel raar vind ik ook zou het eens vragen).

Even voor iedereen die denkt dat ik de boel fles.
Ik probeer niks te verkopen ik geef alleen aan wat ik gevonden heb.(is op dit moment het enigste punt waar ik terecht kan. Als iemand iets anders weet hoor ik dat ook graag hoor)
En ik kom zelf niet uit Nijmegen maar uit de omgeving voor meneer wijsneus daarom poste ik toen weet iemand een testlab uit de regio Nijmegen en geen uit Nijmegen. (kom zelf uit wamel) als ik zou zeggen weet iemand een testlab uit de regio wamel weet 80% niet eens waar dat ligt.
Ook over het e-mail adress @live.nl. Weet je hoeveel mensen deze mail hebben aub zeg.

Testrapporten zet ik er allemaal tegelijk op ben niet in staat om dat nu te doen. (ben niet thuis)
(tevens ziet mijn testrapport er niet zo uit zoals hier aangegeven is de mijne is totaal anders)

Ik zal contact met hen zoeken om jullie duidelijkheid te geven zoals KVK btwnr etc.

Ik laat mijn spullen van organon door hun testen en tevens ook de mg dus als ik deze testrapporten heb post ik ze wel.

Ik probeer niks te verkopen ik geef alleen aan wat ik gevonden heb.(is op dit moment het enigste punt waar ik terecht kan. Als iemand iets anders weet hoor ik dat ook graag hoor)
En ik kom zelf niet uit Nijmegen maar uit de omgeving voor meneer wijsneus daarom poste ik toen weet iemand een testlab uit de regio Nijmegen en geen uit Nijmegen. (kom zelf uit wamel) als ik zou zeggen weet iemand een testlab uit de regio wamel weet 80% niet eens waar dat ligt.
Ook over het e-mail adress @live.nl. Weet je hoeveel mensen deze mail hebben aub zeg.

Testrapporten zet ik er allemaal tegelijk op ben niet in staat om dat nu te doen. (ben niet thuis)
(tevens ziet mijn testrapport er niet zo uit zoals hier aangegeven is de mijne is totaal anders)

Ik zal contact met hen zoeken om jullie duidelijkheid te geven zoals KVK btwnr etc.

Welkom terug. Zeg ook even dat het Anabole Steroïden is ipv steroïde anabolen.

Post nu even dat testrapport dan ;)

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Zodra je thuis bent? Of ben je weg tot je andere rapport eraan komt?

Heb zo een licht vermoeden dat je UG spul goed gaat zijn.

:rolleyes:

Elke simpele kan een KVK registratie voor een eenmanszaak aanvragen, wat moeten wij met dat nummer? Volgens mij had Mijngratisbox.nl ook een KVK nummer, en dat was uiteraard ook legit.. :rolleyes:

Lol, dacht eerst dat hij 24 ofzo was. Maar over de 30 dus.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Tim zeg jij ook eens wat. Je bent wel veel online om niet thuis te zijn hoor. Waar zit je dan?

En begrijp mij niet verkeerd want als dit niet professioneel is maar een oplichter dan ben ik opgelicht en niet jullie.
Ik ga daarom zo snel mogelijk het een en ander vragen.
Mijn mening is wel dat ik denk dat het goed zit aangezien ze ook bij sportscholen langs gaan om info te geven.

Ook de opmerking hij is toevallig ook sinds kort opzoek na een lab voor te testen.
Ik ben sinds kort pas actief op dit forum maar zoek al een aantal jaar naar een lab......man man wat een hoop wijsneuzen hier op dit forum lijk wel of ik terecht sta of zo.

Zodra ik meer weet laat ik het weten....

Ga nu nog maar even genieten van mijn weekendje weg

En begrijp mij niet verkeerd want als dit niet professioneel is maar een oplichter dan ben ik opgelicht en niet jullie.
Mijn mening is wel dat ik denk dat het goed zit aangezien ze ook bij sportscholen langs gaan om info te geven.

Ook de opmerking hij is toevallig ook sinds kort opzoek na een lab voor te testen.
Ik ben sinds kort pas actief op dit forum maar zoek al een aantal jaar naar een lab......man man wat een hoop wijsneuzen hier op dit forum lijk wel of ik terecht sta of zo.

ja want jij gaat in je weekendje weg dit topic ineens aanmaken terwijl je er eigelijk geen tijd voor heb

En nee ik ben niet die op de foto
Anders had ik wel onder een trein gelegen.

We kunnen je zien Tim. Onderaan zo.

Momenteel bekijken: 15 gebruiker(s) (13 leden en 2 gasten) dit topic
Cools, tremendes, Flier, praxis, Bicepz, isnej, Cyc, Charly82, 2HI, Stefanovich, woodenshoe, djryan87, On the road

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Gaan ze bij sportscholen langs dan? Hebben ze geen site? Of ergens geregistreerd? Telefoonboek?

Volgens mij is het toch illegaal hoor zo een labo dat geld vraagt voor testen van aas.

Hoe heb jij hun gevonden dan gezien hun advertentie maar 3 dagen oud zijn?

Allemaal vreemd.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Vreem, vreemd, vreemd

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Maak eens een foto van jezelf met een lepel. Dan geloven we je ;)

Lig op de bank geen fl**ker te doen niks op tv daarom. ( centerparcs. Oersaai)
Maar vind het nu wel mooi geweest.

Veel beter weters hier om te zeggen dat ik het druk heb ( wht th fck ) ???

En ook mijn dochter verzint het nog beter respectloos vind ik dat..

Ik maak deze topic wel af hoor
ook al zal ik opgelicht zijn maak ik hem nog af

Ik zal vanaf nu ook nog alleen maar reageren op mensen wie normaal doen reageren

Ik zal vanaf nu ook nog alleen maar reageren op mensen wie normaal doen reageren
Wie maak je af ???

Postbus 26 toevallig?

http://www.wielevert.nl/leveranciers/paul-hartmann-id27194.html

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Alleen op mensen die interesse hebben zeker :p

Wat maakt het jou uit dat andere hun producten daar laten testen?

Heb voordat hun advertenties deden plaatsen al contact gehad op de sportschool met hun daarom.
En dit bedrijf start pas officieel in 2014
Ze zijn aan het promoten.

Voor meer info mail hun en vraag niet alles aan mij

We zijn begonnen met normale vragen, maar als je geen normaal antwoordt geeft kan je dit wel verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven