AndroidHealthClinic

Test Lab Gevonden !!!! GG Laten testen op substantie's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charly82

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
24%
Eindelijk een lab gevonden die wat kan testen.
Gelijk maar gebruik van gemaakt.
Ik heb mijn twee vials van Golden Gear laten testen op substantie volgens etiket.
het gaat om een vial testosteron Enenthaat en een vial deca

Heb de testen net binnen gekregen en ik was geschokt !!!!!

Blijkt uit test dat zowel de deca als de testosteron allebei test zijn ...lekker dan!!! (wel beter dan als het twee keer deca was geweest.

in de bijlage foto's van allebei de vials met batchnr en datum let dus goed op bij deze!!!!!

Testosteron exp 01-2016 lot 956-b32 (deze is positief getest op aanwezigheid van test
Nandrolone deca exp 02-2016 lot 749-c87 (deze bevat geen deca maar ook testosteron )

voor de mensen die willen vragen waar heb je ze laten testen (noviomagus-test-lab@live.nl)
is een nieuw lab uit Nijmegen je kan ampullen en vials gewoon opsturen ik heb ze laten testen op aanwezigen Steroïden
ik heb €25,- betaald per vial om te laten testen de vials zijn ook netjes terug gezonden (ze hadden maar enkelen druppels nodig).
Op dit moment testen ze alleen op substantie maar ze gaan in 2014 ook beginnen met het bepalen hoeveel mg van elk soort aanwezig is kosten daarvan zijn nog niet bekend maar ik ben al wel blij dat ik weet dat GG niet 100% te vertrouwen is helaas.

20131222_132350.jpg

20131222_132414.jpg

20131222_132427.jpg

20131222_132441.jpg

20131222_132456.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Maak af. Daarmee bedoel ik de topic Ook als ik ben opgelicht

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Cools' je hebt gelijk

Daarom laat ik aankomende week als ik thuis ben alles zien wat ik van hun heb en weet
Maar iedereen vraagt naar mijn van hoe of wat mail hun maar en niet mij.

Heeft iemand toevallig ook dezelfde gg (deca en test met dezelfde batchnr)

Kijk , je hebt je spullen al laten testen he ?
Aangezien dat dit labo dus helemaal legaal moet zijn zul je ook wel een factuur hebben gekregen van de verleende diensten. Factuur (bonnetje) posten zou hier goed op zijn plaats zijn.

Een vriend van een vriend van een kennis van me heeft nu ook een lab.
Stuur jullie samples maar.

Nog even een pic zodat jullie niet achterdochtig worden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet eerlijk zeggen ik vind het wel grappig.

Een vriend van een vriend van een kennis van me heeft nu ook een lab.
Stuur jullie samples maar.

Nog even een pic zodat jullie niet achterdochtig worden:
Heet jouw vriend Heisenberg?

Heb ook een factuur.
Laat alles aankomende week zien.

Was mischien ook beter geweest om het dan te posten.
Maar ja had niks te doen hier.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Jongens ik hou het voor gezien vandaag Gr.
Jullie horen van mij aankomende week

Heb ook een factuur.
Laat alles aankomende week zien.

Was mischien ook beter geweest om het dan te posten.
Maar ja had niks te doen hier.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Jongens ik hou het voor gezien vandaag Gr.
Jullie horen van mij aankomende week

nee blijf maar weg.

Goud topic, heeft iemand al zon thuistester besteld? Klinkt wel interessant

En ook mijn dochter verzint het nog beter respectloos vind ik dat..

Dat was ik.:) Maar was serieus hoor. Ik zei dat ze gehaaider was. Echt, die was laatst een weekend de hort op met een vriendin en daar stonk ik gewoon in. Die had een goed verhaal man, niet normaal. Jij niet. Je zit in centerparcs zeg je? Moet je me even uitleggen dat de foto's geüpload zijn vanaf je computer.;)

Laptop mee? Nou dan staat dat rapportje toch in je mail?

Goud topic, heeft iemand al zon thuistester besteld? Klinkt wel interessant

http://www.criminalisticsinc.com/store/index.php?main_page=product_info&products_id=69

http://tristateforensics.com/product_info.php?products_id=100

http://www.americanscreeningcorp.com/Steroid-Substances-Identification-Test-Refill-Kit-P1692.aspx

Goedkoopste is hier. Wel heel goedkoop.
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Site van fabrikant.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Deze is in Canada.

Zonder case.
http://www.labmax.ca/products/steroids-test-kit-refill.html

Met kist en 10 extra vials.
http://www.labmax.ca/products/steroids-test-kit-case.html

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Ah zie het al. Die met de case is wat je nodig hebt (UV licht erbij). De rest is refill.

Goedkoopste hier dus.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

En deze heb je nadien nodig als je vials op zijn.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Komt nog 40 dollar handling fee bij zie ik juist.

Kunnen ze ook nieuwe medicijnen ontwikkelen?

Het zou mij niet verwonderen dat GG test in zijn deca doet.... 10mg testosterone in een deca vial dat 200mg zou moeten zijn. Oplichters zijn het. Wie koopt nou nog GG wat een rommel

En begrijp mij niet verkeerd want als dit niet professioneel is maar een oplichter dan ben ik opgelicht en niet jullie.
Ik ga daarom zo snel mogelijk het een en ander vragen.
Mijn mening is wel dat ik denk dat het goed zit aangezien ze ook bij sportscholen langs gaan om info te geven.

Ook de opmerking hij is toevallig ook sinds kort opzoek na een lab voor te testen.
Ik ben sinds kort pas actief op dit forum maar zoek al een aantal jaar naar een lab......man man wat een hoop wijsneuzen hier op dit forum lijk wel of ik terecht sta of zo.

Zodra ik meer weet laat ik het weten....

Ga nu nog maar even genieten van mijn weekendje weg

TROLLLL :o :stupid:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven