AndroidHealthClinic

Ik met mijn helden...

Pet alert :roflol:

Hoe doe je dat als je tegen de wind in loopt of op de fiets ? altijd al willen weten

Leuk :)

Pet alert :roflol:

Hoe doe je dat als je tegen de wind in loopt of op de fiets ? altijd al willen weten

hat.jpg

Hat Fail....echt geweldig dit, hoef me buikspieren al niet meer te trainen vandaag. Heb al zo gelachen om dit topic (A)

Ik draag in de zomer ook weleens een petje trouwens, witte pet van Tommy zo speels half scheef op m'n kop en een degelijke polo. Je weet toch.

(serieus) Ben jij familie van oud forum-member Luppie?

:D

Wow die gast met die middelvingers is echt vet gangsta man!

oh wat een heerlijk topic dit weer:D

Tok Tok

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien staat zijn beeldscherm te donker en denkt hij dat Hoost er uitziet als Bonjasky.

hahah nee als die kop van badr zie moet ik gelijk denken aan die doorgeflipte berber die op remy zat in te trappen in de finale van de k1 vorig jaar.
moest gelijk denken aan 5 december hopelijk krijgt remy dan zijn sportieve revanche om te laten zien dat hij de beste is.
remy is klasse en straalt wat uit terwijl badr alleen jongetjes aantrekt die de wedstrijd 'gangsta-kijken' houden.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Is wel erg schandalig om Hoost aan te zien voor Remy :P

ga je diep diep schamen!!!

zie hierboven..ik zie nog wel het verschil tussen mr perfect-zwarte piet en the flying gentlemen-zwarte piet. hopelijk krijgt remy een mooi cadeau op 5 december in de finale!!

hahah nee als die kop van badr zie moet ik gelijk denken aan die doorgeflipte berber die op remy zat in te trappen in de finale van de k1 vorig jaar.
moest gelijk denken aan 5 december hopelijk krijgt remy dan zijn sportieve revanche om te laten zien dat hij de beste is.
remy is klasse en straalt wat uit terwijl badr alleen jongetjes aantrekt die de wedstrijd 'gangsta-kijken' houden.

Bonjasky krijgt zijn sportieve revanche in een gevecht tegen Zimmerman?

Bonjasky krijgt zijn sportieve revanche in een gevecht tegen Zimmerman?

nee, ik hoop dat de finale remy-badr wordt. badr wint denk ik wel tegen ruslan karaev en remy pakt errol wel en dan hoop ik dat remy en badr elkaar weer treffen en remy badr big mouth knock out slaat.

nee, ik hoop dat de finale remy-badr wordt. badr wint denk ik wel tegen ruslan karaev en remy pakt errol wel en dan hoop ik dat remy en badr elkaar weer treffen en remy badr big mouth knock out slaat.

hehe, knock out zit er denk sowieso niet in voor remy, veel te passief.
Maar ja remy moet eerst nog langs schilt en badr langs overeem, nog een hele klus dus.

Terug
Naar boven