- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pet alert
Hoe doe je dat als je tegen de wind in loopt of op de fiets ? altijd al willen weten
Hat Fail....echt geweldig dit, hoef me buikspieren al niet meer te trainen vandaag. Heb al zo gelachen om dit topic (A)

Wow die gast met die middelvingers is echt vet gangsta man!

Misschien staat zijn beeldscherm te donker en denkt hij dat Hoost er uitziet als Bonjasky.
Is wel erg schandalig om Hoost aan te zien voor Remy
ga je diep diep schamen!!!
hahah nee als die kop van badr zie moet ik gelijk denken aan die doorgeflipte berber die op remy zat in te trappen in de finale van de k1 vorig jaar.
moest gelijk denken aan 5 december hopelijk krijgt remy dan zijn sportieve revanche om te laten zien dat hij de beste is.
remy is klasse en straalt wat uit terwijl badr alleen jongetjes aantrekt die de wedstrijd 'gangsta-kijken' houden.
Bob Schreiber was er trouwens ook nog, die man is toch erg veranderd sinds die niet meer aan de top staat... wel een hele sympathieke kerel trouwens.
Here you go:

geniaal! en niet sarcastisch.Bonjasky krijgt zijn sportieve revanche in een gevecht tegen Zimmerman?
nee, ik hoop dat de finale remy-badr wordt. badr wint denk ik wel tegen ruslan karaev en remy pakt errol wel en dan hoop ik dat remy en badr elkaar weer treffen en remy badr big mouth knock out slaat.