XXL Nutrition

Ik met mijn helden...

Scheelt ook maar 3 jaar tussen Schilt en Bonjasky. Ja die KO was van badr was echt heerlijk, hij heeft daarmee laten zien dat Schilt ook neer kan gaan. Schilt werd een beetje verrast door de agressie van Badr, en voordat hij in de gaten had wat er allemaal gebeurde lag ie al KO. Ik ben benieuwd hoe hij daar mee omgaat. Maar remy zal toch echt aggressiever moeten gaan vechten tegen Schilt, want met zijn standaard passieve vechtsT redt hij het niet. En dan nog wordt het heel lastig voor Remy.

ja klopt. maar zo passief vecht remy niet, het is ook overdreven door badr, manhoef en de rest van de bad-boy-crew onder leiding van passenier. ze hebben allemaal nog nooit van hem gewonnen. ik vind het een beetje kinderachtig.check dit filmpje maar van vorig jaar tussen manhoef en remy. dit jaar heeft remy op punten gewonnenmaar ik vind dit een prachtige partij van remy uit 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=-CV6gSGerbM

badr moet het gewoon hebben van zijn agressie want zijn verdediging is niet optimaal, hij gaat elk gevecht wel een keer neer, komt dan ook nog wel eens als verrassende winnaar uit de bus maar ik vind remy een complete k1 en een sieraad voor de sport.

wie heeft jou voorkeur trouwens om de titel te winnen soltari?

ja klopt. maar zo passief vecht remy niet, het is ook overdreven door badr, manhoef en de rest van de bad-boy-crew onder leiding van passenier. ze hebben allemaal nog nooit van hem gewonnen. ik vind het een beetje kinderachtig.check dit filmpje maar van vorig jaar tussen manhoef en remy. dit jaar heeft remy op punten gewonnenmaar ik vind dit een prachtige partij van remy uit 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=-CV6gSGerbM

badr moet het gewoon hebben van zijn agressie want zijn verdediging is niet optimaal, hij gaat elk gevecht wel een keer neer, komt dan ook nog wel eens als verrassende winnaar uit de bus maar ik vind remy een complete k1 en een sieraad voor de sport.

Denk soms dat die Remy "long gone" is, hoop dat hij ooit weer zo terug komt, ik ben nu meer een Badr fan geworden maar als Remy in goeie doen is en zijn benen steeds gebruikt net als hij vroeger deed, damn wat een feest is dat om naar te kijken.
Want dat moet je hem nageven, hij durft zat (hoge) trappen te maken.

hahah nee als die kop van badr zie moet ik gelijk denken aan die doorgeflipte berber die op remy zat in te trappen in de finale van de k1 vorig jaar.
moest gelijk denken aan 5 december hopelijk krijgt remy dan zijn sportieve revanche om te laten zien dat hij de beste is.
remy is klasse en straalt wat uit terwijl badr alleen jongetjes aantrekt die de wedstrijd 'gangsta-kijken' houden.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

zie hierboven..ik zie nog wel het verschil tussen mr perfect-zwarte piet en the flying gentlemen-zwarte piet. hopelijk krijgt remy een mooi cadeau op 5 december in de finale!!

Ja een mooi cadeau in de vorm van een KO en een bloedende dikke lip :P

dat hoop ik

Manhoef zit toch een klasse lager dan Remy, hij is ook maar 1.74m, en zal daarom nooit tot de echte k1 top behoren. En Als remy van Schilt wil winnen zal hij echt voor de KO moeten gaan, met zijn benen / knieën zal hij moeilijk bij Schilt zijn hoofd komen. En ik betwijfel of Remy genoeg stootkracht heeft voor een KO.

Schilt maakt sowieso weer een goeie kans op de titel, maar ik hoop dat Overeem hier een stokje voor steekt. Overeem is echt verschrikkelijk sterk, en die partij tegen Bonjasky heeft hij imo onterecht op punten verloren.

graf barneveld

haha nice

Bob Schreiber was er trouwens ook nog, die man is toch erg veranderd sinds die niet meer aan de top staat... wel een hele sympathieke kerel trouwens.

Here you go:

Doe je vingers omlaag, zet je pet normaal op en LACH verdomme op foto's!
We leven niet meer in de jaren 50!

Een slechte verliezer en na-trapper als held.. fan fukkin tastic

Badr hari wint van ruslan 1e ronde K.O
Badr hari wint van Overeem 1e ronde K.O
Badr hari verliest van Schilt. 1e ronde K.O

Vandaag geweest.

Vind de foto's nog wel nice, buiten die laatste dan :)

hahah nee als die kop van badr zie moet ik gelijk denken aan die doorgeflipte berber die op remy zat in te trappen in de finale van de k1 vorig jaar.
moest gelijk denken aan 5 december hopelijk krijgt remy dan zijn sportieve revanche om te laten zien dat hij de beste is.
remy is klasse en straalt wat uit terwijl badr alleen jongetjes aantrekt die de wedstrijd 'gangsta-kijken' houden.

wat badr deed tegen remy was absoluut fout geen discussie daarover... maar die poppenkast die remy daarna opzette was te schandalig voor woorden in de replay zag je dat hij amper geraakt werd.. had remy gezegd ik vecht niet met een gek zoals jij ok..! maar van mij had hij een academy award kunnen krijgen voor zijn acteer prestatie ''ik zag een beetje wazig na die trap'' zei hij nadien... vanaf dat moment was het voor mij een loser geworden... dat was toch geen warrior man kom op nou.. en de mensen die hem nog steunen daarin moeten lekker naar WWE gaan kijken ofzo... het irriteerd me nog steeds dit verhaal... badr is een lijpo ok en ging toen te ver ok maar hij vecht wel met zn hart en als hij zich echt focust sloopt ie remy helemaal

• Topic Starter Topic Starter
Om in de sfeer van het bodybuilden te blijven... Hieronder een picca waar ik erg veel moeite heb twee kettlebells omhoog te houden! Leek me wel leuk om deze te plaatsen!

777667835_5_z2Dt.jpeg

Terug
Naar boven