Fitness Seller

Ik met mijn helden...

hehe, knock out zit er denk sowieso niet in voor remy, veel te passief.
Maar ja remy moet eerst nog langs schilt en badr langs overeem, nog een hele klus dus.

remy moet het op punten kunnen winnen tegen schilt met zijn verdediging. badr-overeem dat wordt inderdaad moeilijk...overeem heeft zoveel kracht, badrs verdediging is niet top maar we zullen zien. wat denk jij wat de finale wordt dan?

remy moet het op punten kunnen winnen tegen schilt met zijn verdediging. badr-overeem dat wordt inderdaad moeilijk...overeem heeft zoveel kracht, badrs verdediging is niet top maar we zullen zien. wat denk jij wat de finale wordt dan?

badr schilt

dit denk ik gewoon hoor, verder niet echt om specifieke redenen, want ja in deze sport kan alles in 1 klap veranderen.

Had je je portomonnee nog na de tweede foto?

hehe, knock out zit er denk sowieso niet in voor remy, veel te passief.
Maar ja remy moet eerst nog langs schilt en badr langs overeem, nog een hele klus dus.

Vorige finale ging badr ook down in de eerste ronde ;) Beetje jammer dat hij weer opstond om vals te kunnen gaan spelen. vieze natrapper

Schilt is dik favoriet tegen Remy hoor, die man is haast niet te verslaan, en al helemaal niet als je verdedigend gaat vechten.

Haha , hilarisch de reacties alweer.

Alles is imo al gezegd :')

Zou schilt ook zo "goed" zijn als hij niet 2.12m was? En Badr Hari is gewoon een slechte vechter (haat maar:p). Overeem heeft hem al eens gesloopt en doet dit zo weer over.

Zou schilt ook zo "goed" zijn als hij niet 2.12m was? En Badr Hari is gewoon een slechte vechter (haat maar:p). Overeem heeft hem al eens gesloopt en doet dit zo weer over.

Lang zijn is gewoon een enorm voordeel bij k1, elke centimeter meer is meegenomen. En in de top zie je ook alleen maar lange gasten:

Badr Hari: 1.97m
Aerts: 1.92m
Overeem: 1.95m
Hoost: 1.89m
Bonjasky: 1.93m

Dat Schilt het zo goed doet heeft ie voor een heel groot deel aan zijn lengte te danken.

Behalve Hong Man Choi:roflol:

Als hij 30 cm korter was was hij nog een stuk slechter hoor, dan had hij uberhaupt nooit meegedaan met k1, hij moest het ook puur van zijn lengte hebben :).

Dat idee heb ik ook altijd bij Sem Schilt. Hij stoot echt heel raar, zonder techniek.

Dat idee heb ik ook altijd bij Sem Schilt. Hij stoot echt heel raar, zonder techniek.

Ja ik vind het er ook niet uitzien, maar door zijn massa komen die jabs toch nog behoorlijk hard aan. Ik hoop ook altijd dat Schilt verliest als hij vecht, maar dat gebeurt bijna nooit :).

Schilt is dik favoriet tegen Remy hoor, die man is haast niet te verslaan, en al helemaal niet als je verdedigend gaat vechten.

schilt is al wat ouder, zag je hoe badr hem heeft neergehoekt. die heeft mentaal echt een knak gehad. ik denk dat remy het kan winnen tegen schilt.
als de finale badr-schilt wordt dan ben ik echt bang dat badt het wint op intimidatie en agressie.

schilt is al wat ouder, zag je hoe badr hem heeft neergehoekt. die heeft mentaal echt een knak gehad. ik denk dat remy het kan winnen tegen schilt.
als de finale badr-schilt wordt dan ben ik echt bang dat badt het wint op intimidatie en agressie.

Scheelt ook maar 3 jaar tussen Schilt en Bonjasky. Ja die KO was van badr was echt heerlijk, hij heeft daarmee laten zien dat Schilt ook neer kan gaan. Schilt werd een beetje verrast door de agressie van Badr, en voordat hij in de gaten had wat er allemaal gebeurde lag ie al KO. Ik ben benieuwd hoe hij daar mee omgaat. Maar remy zal toch echt aggressiever moeten gaan vechten tegen Schilt, want met zijn standaard passieve vechtsT redt hij het niet. En dan nog wordt het heel lastig voor Remy.

Wanneer reageert TS nou es weer?:popcorn:

Terug
Naar boven