AndroidHealthClinic

Ik met mijn helden...

dit is niet lame, niet grappig, niet waar, wat is het wel?

Om in de sfeer van het bodybuilden te blijven... Hieronder een picca waar ik erg veel moeite heb twee kettlebells omhoog te houden! Leek me wel leuk om deze te plaatsen!

EpicFail02.jpg

Bump h**r !

Volgens mij is Penantybulles kleiner dan Ernesto op die foto en Ernesto is 1.89. Hoe kan jij dan 2.02 zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Je traint nu al een tijdje met kettelbells toch? Hoe bevalt dat?

Bevalt op zich prima, al zijn er naast de vele voordelen ook nadelen. Bij kettlebells heb je nooit geen isolatie-oefeningen, dat is een voordeel en een nadeel als je het mij vraagt.

In verband met de hoge intensiteit van de Kettlebells ben ik aan het denken om tussen de bedrijven door ene lichtere trainingsvorm in te bouwen. Zat te denken aan het volgende, iemand ervaring hiermee?

http://www.youtube.com/watch?v=O7xrr8XQ_-Y

Bevalt op zich prima, al zijn er naast de vele voordelen ook nadelen. Bij kettlebells heb je nooit geen isolatie-oefeningen, dat is een voordeel en een nadeel als je het mij vraagt.

In verband met de hoge intensiteit van de Kettlebells ben ik aan het denken om tussen de bedrijven door ene lichtere trainingsvorm in te bouwen. Zat te denken aan het volgende, iemand ervaring hiermee?

Ik maak de gains van mn leven met dit ding.

typisch weer zon tellsell ding dat gemaakt is om geld uit mensen te persen. Ik betwijfel of het een goed effect heeft :/

typisch weer zon tellsell ding dat gemaakt is om geld uit mensen te persen. Ik betwijfel of het een goed effect heeft :/

Nee jonguh, CR9 heeft hem toch ook (CHristiano Ronaldo, je weet toch, vette blokjuh's krijg je daar van, 6pack HeInEken....SCHIJT AAN DE OVERHEID man als je zon vibrerende dumbbell hebt. Top voor de luie Surinamer ook, misschien dat Winston Bogarde ook eentje gaat halen.

Edit:
Als Michael Reiziger zo'n vibrerende dumbbell haalt wordt het pas gevaarlijk, als die onderlip van hem begint te mee te trillen dat gaat het loos in de gym!!!

Laatst bewerkt:
Beetje triest als je het mij vraagt, op Badr, Ernesto en Bob na dan

is gelukkig wel dezelfde persoon als op de 1e pagina

die dochter is gelijk nog te doen

Die dochter is de middelste he...:rolleyes:
Die onderste is de moeder! ;)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Dat lijkt maar zo, Ernesto staat op een verhoging. Namelijk op die soort van rode loper die de vechters naar de ring leid.

Yeah right.. midden in het zitgedeelte, rondom jullie staan overal stoelen.. Neemt Ernesto dan overal een kratje bier mee naartoe ofzo...

Terug
Naar boven