dag lichaamsbouwers...ik wil eerst ff kwijt dat ik dit een hele goeie site vind...het valt me ook op hoe serieus de vragen worden beantwoord, en dat brengt mij bij het volgende...ik ben 24 train nu zo.n 3 jaar best intensief..zeker 3 x per week soms 4...af en toe smokkelde ik door een week niet te gaan..of 1 x onder het motto beter iets dan niets...ik woog 3 jaar geleden met een lengte van 1.87 zo'n 61 kilo..veel te licht dus..weeg nu 86 kg...ben natuurlijk op mn voeding gaan letten...zowiezo eiwitten...en ben meer gaan vreten...ook snacks..en dergelijke..heb dus ook wat vet opgebouwd vooral rond mn buik...de rest is aardig droog...maar nu komt het..ik heb ook een paar keer steroiden gebruikt...1e kuur aangesmeerd 8 weken winstrol tabs..2mg..tja wat zal ik zeggen niet veel van gemerkt...paar weken later kreeg ik voor 6 weken 1 sus..en 1 deca..per week..paar maanden later wat dbol...enz..ik ben nu wat verder en lees meer..waardoor ik er nu achter ben..dat mijn voeding..en aantal steroiden..gewoon niet goed waren..eigen schuld...ik liet me van alles aanpraten op goed vertrouwen...toen een half jaar later..ben ik gaan knallen goed eten enz..en 2 sus...2 deca per week...ik ging als een trein 8 weken lang..<====maar geen nakuur...maar ben hooguit 2 a 3 kilo er van kwijt..heb daarna..af en toe nog een deca gezet..als ik daar zin in had..kreeg ik weer meer motivatie van..en heb nu een gewicht van rond de 85 kilo..maar wil nu echt serieus.knallen,..en zeg eerlijk heb daar beetje hulp bij nodig..ben lid van allerlei bladen..en elke keer staan daar andere dingen in..ik wil...gewoon snel meer massa opbouwen..en vraag me af als ik nu weer ga kuren..na een maand of 8..of het dan wel aanslaat..omdat ik daarvoor gewoon heb zitten klootzakken..graag serieuze andwoorden..ik weet dat de afgelopen 3 jaar gewoon niks was..alhoewel..ik duidelijk voorruit ben gegaan..maar ik train nu een jaar tegen mezelf..want kom geen kilo meer aan..kracht gaat ook niet voorruit..niks wil meer...maar de zomer komt eraan..duss........

Helemaal geen onzin!