MuscleMeat

ik weet het ff niet meer

wellness

Novice
Waardering
0
??? dag lichaamsbouwers...ik wil eerst ff kwijt dat ik dit een hele goeie site vind...het valt me ook op hoe serieus de vragen worden beantwoord, en dat brengt mij bij het volgende...ik ben 24 train nu zo.n 3 jaar best intensief..zeker 3 x per week soms 4...af en toe smokkelde ik door een week niet te gaan..of 1 x onder het motto beter iets dan niets...ik woog 3 jaar geleden met een lengte van 1.87 zo'n 61 kilo..veel te licht dus..weeg nu 86 kg...ben natuurlijk op mn voeding gaan letten...zowiezo eiwitten...en ben meer gaan vreten...ook snacks..en dergelijke..heb dus ook wat vet opgebouwd vooral rond mn buik...de rest is aardig droog...maar nu komt het..ik heb ook een paar keer steroiden gebruikt...1e kuur aangesmeerd 8 weken winstrol tabs..2mg..tja wat zal ik zeggen niet veel van gemerkt...paar weken later kreeg ik voor 6 weken 1 sus..en 1 deca..per week..paar maanden later wat dbol...enz..ik ben nu wat verder en lees meer..waardoor ik er nu achter ben..dat mijn voeding..en aantal steroiden..gewoon niet goed waren..eigen schuld...ik liet me van alles aanpraten op goed vertrouwen...toen een half jaar later..ben ik gaan knallen goed eten enz..en 2 sus...2 deca per week...ik ging als een trein 8 weken lang..<====maar geen nakuur...maar ben hooguit 2 a 3 kilo er van kwijt..heb daarna..af en toe nog een deca gezet..als ik daar zin in had..kreeg ik weer meer motivatie van..en heb nu een gewicht van rond de 85 kilo..maar wil nu echt serieus.knallen,..en zeg eerlijk heb daar beetje hulp bij nodig..ben lid van allerlei bladen..en elke keer staan daar andere dingen in..ik wil...gewoon snel meer massa opbouwen..en vraag me af als ik nu weer ga kuren..na een maand of 8..of het dan wel aanslaat..omdat ik daarvoor gewoon heb zitten klootzakken..graag serieuze andwoorden..ik weet dat de afgelopen 3 jaar gewoon niks was..alhoewel..ik duidelijk voorruit ben gegaan..maar ik train nu een jaar tegen mezelf..want kom geen kilo meer aan..kracht gaat ook niet voorruit..niks wil meer...maar de zomer komt eraan..duss........

Dat je voortaan een normaal verhaal probeerd te tiepen, dit leest dus echt k*t he.
Denk ook niet dat veel mensen de moeite gaan doen om dit te lezen.

Na het gebruiken van AS groei je ook bijna voor geen meter meer zonder, dat is het risico van AS in mijn ogen.
Bodybuilding is nou eenmaal niet alles snel snel snel, je moet moeite doen om maar een klein beetje progressie te maken.
Zet de zomer maar lekker uit je hoofd en denk aan volgend jaar zomer.
Zet je voeding en training eens goed op een rijtje voordat je maar ook naar de AS grijpt.
Zoek info over AS, je wordt er alleen maar slechter van als je niet weet waar je mee bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
sorry als je het kut vind lezen..

:D
DvO zei:
Dat je voortaan een normaal verhaal probeerd te tiepen, dit leest dus echt k*t he.

Na het gebruiken van AS groei je ook bijna voor geen meter meer zonder, dat is het risico van AS in mijn ogen.
Bodybuilding is nou eenmaal niet alles snel snel snel, je moet moeite doen om maar een klein beetje progressie te maken.
Zet je voeding en training eens goed op een rijtje voordat je maar ook naar de AS grijpt.
Zoek info over AS, je wordt er alleen maar slechter van als je niet weet waar je mee bezig bent.

maar...het is gewoon even het verhaal in het kort...hoop dat mensen dan een indruk krijgen, dussssssssssssssssss

net wat DvO zegt kost het gewoon tijd om kwaliteitsspieren op te bouwen. Gezien jouw stats heb je jouw natuurlijke limiet nog bij lange na niet gehaald. Het is dus onmogelijk om niet te kunnen groeien indien jouw voeding en training optimaal zijn. Met andere woorden je moet eerst je eetschema onder de loep nemen en je afvragen of die goed is en daarnaast moet je training ook goed zijn. Dus 1 a 2 x in de week training is in ieder geval geen optie.

Bodybuilding is denken op lange termijn. En probeer realistische doelstellingen te maken die je op korte termijn kunt bereiken en die uiteindelijk je lange termijn doelstellingen realiseren :cool:

DvO zei:

wat een onzin allemaal. ik groei dus echt wel net zo hard naturel, als dat ik deed voor het kuren.

heb je trouwens weleens wat genomen? altijd handig om te weten als je zulke uitspraken maakt! :D

seeker zei:
wat een onzin allemaal. ik groei dus echt wel net zo hard naturel, als dat ik deed voor het kuren.

heb je trouwens weleens wat genomen? altijd handig om te weten als je zulke uitspraken maakt! :D

:eek: Helemaal geen onzin!
Iemand kan toch zeker wel verstand hebben van AS zonder ook maar iets zelf gebruikt te hebben gast!! Ben het met DVO eens dat hij van de AS af had moeten blijven! Wat dacht ie wel...dat ie met een paar spuiten wel even breed kon worden zonder daarbij op zijn voeding te letten! De topicstarter geeft het toch zelf al toe dat ie heeft lopen klootzakken! En daar heeft ie zeker gelijk in!

Heb hier nog nooit negatieve karma uitgedeeld, maar nou begonnen mijn vingers toch echt te kriebelen Seeker!

Laatst bewerkt:
Niet echt bepaald gezond AS te nemen en een paar weken weer AS dan weer een kuurtje deca zonder nakuur en dan soms gewoon weer Deca zetten zonder op voeding te letten of nakuren. Mooie manier om je lichaampje te verkloten ja pas maar op dat je geen gyno krijgt op deze manier groei je idd niet nee.

qwert55 zei:
Iemand kan toch zeker wel verstand hebben van AS zonder ook maar iets zelf gebruikt te hebben gast!! Ben het met DVO eens dat hij van de AS af had moeten blijven! Wat dacht ie wel...dat ie met een paar spuiten wel even breed kon worden zonder daarbij op zijn voeding te letten! De topicstarter geeft het toch zelf al toe dat ie heeft lopen klootzakken! En daar heeft ie zeker gelijk in!

Heb hier nog nooit negatieve karma uitgedeeld, maar nou begonnen mijn vingers toch echt te kriebelen Seeker!

sorry hoor, maar jij moet echt leren lezen!

ik heb het over het niet meer naturel groeien na as gebruik!!

en dat je niet meer naturel groeit na as gebruik is onzin!!!!

qwert55 zei:

ik heb het dus over deze uitspraak van DVO:

als je zo een uitspraak doet moet je weleens as gebruikt hebben om dit te ondersteunen....

en wat ik neer zette was niet negatief bedoelt, wilde het alleen effe melden, vandaar dit: :D

denk een brilletje nodig :D

seeker zei:
ik heb het dus over deze uitspraak van DVO:

als je zo een uitspraak doet moet je weleens as gebruikt hebben om dit te ondersteunen....

en wat ik neer zette was niet negatief bedoelt, wilde het alleen effe melden, vandaar dit: :D

denk een brilletje nodig :D

Lachen met jou zeg!!! :roflol:

:rolleyes:

ik ben een newbie wat steroids betreft so dont blame me.

maare wat is een GYNO????

ik ga het simpel uitleggen, mss doe ik het wat fout maar je zal het idee wel snappen:
test gaat omhoog door as, dus je hormoonbalans is verstoort. je lichaam zal dus reageren door ook meer oestrogenen aan te maken om de balans weer te herstellen tussen die twee. oestrogenen=vrouwelijk hormoon, dus je kan bv. vrouwelijke borstontwikkeling krijgen.

zo'n man die in k*tjes kijkt :D nee hoor tik het even in bij de zoek actie en aanschouw

klopt er iets van mijn deskundig advies? :rolleyes:

Hope zei:
ik ga het simpel uitleggen, mss doe ik het wat fout maar je zal het idee wel snappen:
test gaat omhoog door as, dus je hormoonbalans is verstoort. je lichaam zal dus reageren door ook meer oestrogenen aan te maken om de balans weer te herstellen tussen die twee. oestrogenen=vrouwelijk hormoon, dus je kan bv. vrouwelijke borstontwikkeling krijgen.

klinkt leuk maar wat denk je dan hoe het zit met niet aromatiserende middelen? :rolleyes:

fitnesboy zei:
klinkt leuk maar wat denk je dan hoe het zit met niet aromatiserende middelen? :rolleyes:

dan zal je het krijgen door de progestagene werking van de roid.

dit gebeurt meestal alleen als je het stacked met aromatiserende middelen, of extreem hoge doseringen ;)

Terug
Naar boven