MuscleMeat

Ik wil aankomen (kgs)

Stoeprand

Novice
Waardering
0
Goedennacht allemaal,

Ik ben Nick, 19 jaar jong, weeg 80kg en ben 1.93m

Mijn titel verraad het al een beetje, ik wil graag aankomen. Waar je ook kijkt, iedereen wilt er juist KG's afhebben, en dat is ook hetgeen waar informatie over te vinden is. Ik wil juist heel graag aankomen, hoeveel ik ook eet, wat ik ook eet. Het lukt me niet! Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en deze ervaring met mij willen delen, sinds kort zit ik bij de brandweer en hiervoor zou ik dus naar de sportschool moeten gaan om mijn conditie te trainen. Alleen ik ben bang dat als ik mijn conditie als een gek ga trainen, dat ik alleen nog maar ga afvallen.

Hoop op een goed advies!

Alvast bedankt voor het lezen en eventueel meedenken.

[edit]

Wat ik eet:
S'ochtends als ik wakker word:
Brinta Pap, 2 bruine boterhammen, een glas volle melk
Rond 12 uur:
6 bruine boterhammen, 2 met kaas, 2 kipfilet, 2 americain filet
Een glas fris
Rond vijf uur
Begint de honger alweer dan neem ik meestal een mandarijn en een kiwi o.i.d.
Glas volle melk
Avondeten
Ligt er maar net aan wat mijn moeder kookt, maar eigenlijk altijd een stuk vlees en een bord groente, bak yoghurt toe.
Paar glazen volle melk
Voor het slapen gaan:
Nog een bord groente en een kiwi of Mandarijn

Groeten!

Laatst bewerkt:
Post eens wat je eet, 6 broodjes bakpao, je avondeten en 'n zakkie chips doet 't em niet natuurlijk.

Overigens, dit hele forum wil aankomen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn beginpost ge-edit

Je eet veels te weinig, eet meer!

Enkele tips: veel melk en vooral chocomelk, veel pasta en rijst en pindakaas.

Oke duidelijk dus, je eet echt te weinig...

Voeg om 2 uur een maaltijd toe, en dan 4 uur weer, en dan dus je avondeten, en na je avondeten nog 'n maaltijd.

Ik drink per dag ongeveer een pak melk leeg.

Wat voor maaltijden zouden dat kunnen zijn? Wat eet jij om 2 uur en om 4 uur?

DAT GA IK JE NIET ZEGGEN :mad:

Nee maar ga gewoon eieren, kip, kaas, kwark, tonijn, meer brood, zilvervliesrijst, brinta, havermout, muesli, noten, etc. eten.

Kwark voor het slapengaan in plaats van de koolhydraten (i.p.v groente en fruit). Je lichaam heeft eiwitten nodig voor herstel gedurende de nacht. Als je echt ECHT aan wil komen (ook vet) dan kun je die koolhydraten laten staan, maar dikke kans dat veel zich dan in vet opslaat.

Ik heb tips als je in newton wil aankomen, maar voor kgs niet sorry.

Oke duidelijk dus, je eet echt te weinig...

Voeg om 2 uur een maaltijd toe, en dan 4 uur weer, en dan dus je avondeten, en na je avondeten nog 'n maaltijd.

+1

wordt een beetje zoeken welke dingen je zoal kan meenemen naar je werk/school, en in welke mate je het in je dagschema kan inpassen.
good luck

Het is simpel , kom je niet aan verbrand je teveel tegenover hoeveel je maar eet. Dan kan het lichaam niet aankomen... Eet gewoon om de 2 uur dingen waar veel kcal en eiwitten in zitten en gooi nog eens 1L chocomelk bij die liter volle melk.

groentes en kiwi en dat soort shit is natuurlijk allemaal erg gezond, maar wil je aankomen moet je echt veel meer eiwitten en koolhydraten tot je nemen, en voor het slapengaan een bak kwark van 500g

good luck!;)

Dankjullie wel voor de reacties, ik zal eens kijken of het gaat lukken om mijn eetschema aan te passen. Van welke bouwstof moet je het meest eten? Koolhydraten of eiwitten?

Eventueel noten door de kwark, of als tussendoortje

Dankjullie wel voor de reacties, ik zal eens kijken of het gaat lukken om mijn eetschema aan te passen. Van welke bouwstof moet je het meest eten? Koolhydraten of eiwitten?
Iets van 1.5 a 2 gram/kg lichaamsgewicht aan eiwitten per dag. Rest van de calorien aanvullen met koolhydraten en vet. Is genoeg over te vinden op het forum.

Terug
Naar boven