Goedennacht allemaal,
Ik ben Nick, 19 jaar jong, weeg 80kg en ben 1.93m
Mijn titel verraad het al een beetje, ik wil graag aankomen. Waar je ook kijkt, iedereen wilt er juist KG's afhebben, en dat is ook hetgeen waar informatie over te vinden is. Ik wil juist heel graag aankomen, hoeveel ik ook eet, wat ik ook eet. Het lukt me niet! Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en deze ervaring met mij willen delen, sinds kort zit ik bij de brandweer en hiervoor zou ik dus naar de sportschool moeten gaan om mijn conditie te trainen. Alleen ik ben bang dat als ik mijn conditie als een gek ga trainen, dat ik alleen nog maar ga afvallen.
Hoop op een goed advies!
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel meedenken.
[edit]
Wat ik eet:
S'ochtends als ik wakker word:
Brinta Pap, 2 bruine boterhammen, een glas volle melk
Rond 12 uur:
6 bruine boterhammen, 2 met kaas, 2 kipfilet, 2 americain filet
Een glas fris
Rond vijf uur
Begint de honger alweer dan neem ik meestal een mandarijn en een kiwi o.i.d.
Glas volle melk
Avondeten
Ligt er maar net aan wat mijn moeder kookt, maar eigenlijk altijd een stuk vlees en een bord groente, bak yoghurt toe.
Paar glazen volle melk
Voor het slapen gaan:
Nog een bord groente en een kiwi of Mandarijn
Groeten!
Ik ben Nick, 19 jaar jong, weeg 80kg en ben 1.93m
Mijn titel verraad het al een beetje, ik wil graag aankomen. Waar je ook kijkt, iedereen wilt er juist KG's afhebben, en dat is ook hetgeen waar informatie over te vinden is. Ik wil juist heel graag aankomen, hoeveel ik ook eet, wat ik ook eet. Het lukt me niet! Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en deze ervaring met mij willen delen, sinds kort zit ik bij de brandweer en hiervoor zou ik dus naar de sportschool moeten gaan om mijn conditie te trainen. Alleen ik ben bang dat als ik mijn conditie als een gek ga trainen, dat ik alleen nog maar ga afvallen.
Hoop op een goed advies!
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel meedenken.
[edit]
Wat ik eet:
S'ochtends als ik wakker word:
Brinta Pap, 2 bruine boterhammen, een glas volle melk
Rond 12 uur:
6 bruine boterhammen, 2 met kaas, 2 kipfilet, 2 americain filet
Een glas fris
Rond vijf uur
Begint de honger alweer dan neem ik meestal een mandarijn en een kiwi o.i.d.
Glas volle melk
Avondeten
Ligt er maar net aan wat mijn moeder kookt, maar eigenlijk altijd een stuk vlees en een bord groente, bak yoghurt toe.
Paar glazen volle melk
Voor het slapen gaan:
Nog een bord groente en een kiwi of Mandarijn
Groeten!
Laatst bewerkt: