MuscleMeat

ik wil langer worden!!

Ik wou dat ik 1:.80 was, perfecte bbing lengte

je bent gek man prima lengte en je heb nog genoeg tijd om te groeien tegenwordig kan je tot je 22ste nog doorgroeien.

Ik was toen ik net 14 jaar was geworden op 1m74 gemeten, uiteindelijk 1m81,5 geworden. Het kan nog

ik ben 21 jaar en ben 1m68 en weeg 78kg kan ik nog groter orde koop het wnt ik haat die lengte

skeletgroei stopt op je 21ste, you mad?

je wordt vanzelf groter :) en anders breder worden en ze kopje kleiner maken ;)

troll

Je bent al lang voor een 14 jarige. en je bent zowiezo niet klein ook al blijf je 1,79.

Dat weten we idd niet, misschien nog een paar cm wie weet. Heb je geen invloed op lijkt me.

op 14 jarige leeftijd was ik ongeveer 1 meter 70.
ik ben nu 1,93 op 18 jarige leeftijd. waarschijnlijk zal je dus nog wel een stuk doorgroeien.

ik was op 14 jarige leeftijd 1m94 (70kg), nu op 17 jaar meet ik 1m99 (84kg) ... en blijf groeien ..

dan zoek je tock kleinere vrienden. problem solved

Mensen zijn allemaal een vraag van 11 september 2011 aan het beantwoorden, De bumper is anthonyrufalino,
En ik denk trouwens dat je niet meer zult groeien, Het is vrij zeldzaam dat mensen op hun 21e nog verder gaan groeien. Heb je wel een groeispurt gehad?

In de middeleeuwen bestonden er pijnbanken waar je kon op uitgetrokken worden. Misschien een optie? :eek::D

Ik ben 14 en 1.66 xd
Ik zou willen datk groter was :p
En hoe groot zijn jouw vrienden dan ? xo
En niet zo zeuren ik denk dat als je straks 2.05 bent dat je 1.80 zou willen zijn ;)

Geen nood, ik was op mijn 14 ook iets rond 1m60.
Ben er nu 21 en 1m78 wat ik zelf een prima lengte vind. Voel me niet echt klein onder de mensen. In Nederland zou ik waarschijnlijk bij de kleinere mannen behoren, maar in België zie ik veel mannen die toch nog kleiner zijn dan mij. Niet over inzitten, de beste bodybuilders zijn 1m75!

Terug
Naar boven