Fitness Seller

ik wil langer worden!!

Je ouders moeten je vaker onder je kont schoppen..

Pindakaas. Kijk je nooit reclames, ofwat?:mad:

@ts waarom maak je voor deze onzin een topic aan?

Ooit gehoord van strek oefeningen?

Ben 5 cm gegroeid door dat,,, springen hang oefeningen strekt je hele lichaam en daardoor groei je

vroeger hadden ze daar iets voor 2 paarden en een stuk touw

Neem even contact op met je ISP

Om even serieus te reageren..

Niacine is bewezen groeihormoon te stimuleren. Je moet wel de flush versie nemen, flush-free versies zijn waardeloos

Melatonine voor het slapengaan (3mg) bevordert ook groeihormoon.

Verder ben ik ook ong 1m80, mooie lengte toch?

Om even serieus te reageren..

Niacine is bewezen groeihormoon te stimuleren. Je moet wel de flush versie nemen, flush-free versies zijn waardeloos

Melatonine voor het slapengaan (3mg) bevordert ook groeihormoon.

Verder ben ik ook ong 1m80, mooie lengte toch?

Mijn excuses, maar ik vind het een beetje ongepast om een 14-jarige zulke informatie te geven... Daarom ook mijn troll-antwoord.

Ik kreeg mijn groeischeut pas op mijn 15de. Over je lichaam weet je niets, ik zou er mooi afblijven... Je groeit heus nog wel.

je bent 14 en 1.80... kans is groot dat je rond de 2 meter word.

Mijn excuses, maar ik vind het een beetje ongepast om een 14-jarige zulke informatie te geven... Daarom ook mijn troll-antwoord.

Ik kreeg mijn groeischeut pas op mijn 15de. Over je lichaam weet je niets, ik zou er mooi afblijven... Je groeit heus nog wel.

lolwut?!

niacine is gewoon een vitamine hoor, don't worry.

melatonine is daarnaast ook een erg betrouwbare stof

Ik vind zelf trouwens ook dat hij moet wachten maar ik vind dat de jongen recht heeft op advies. Aan hem de keuze

Mijn excuses, het was niet de bedoeling om u in een slecht daglicht te zetten!

Hij kan ook naar de dokter toegaan en groeihormonen krijgen. Maar denk niet dat de dokter dat bij jou noodzakelijk vindt. + je moet nog in je puberteit zitten..

Ik wil trouwens wel zown groeihormoon kuur proberen. De dokter zegt altijd dat het geen nut meer heeft na je puberteit. Maar ik wil het gewoon proberen. Maar moet alleen weten waar ik zown soort hormoon vandaan moet halen haha.

Btw:
Iemand ervaring met melatonine? Werkt het ook als je uit je puberteit bent.

Hij kan ook naar de dokter toegaan en groeihormonen krijgen. Maar denk niet dat de dokter dat bij jou noodzakelijk vindt. + je moet nog in je puberteit zitten..

Ik wil trouwens wel zown groeihormoon kuur proberen. De dokter zegt altijd dat het geen nut meer heeft na je puberteit. Maar ik wil het gewoon proberen. Maar moet alleen weten waar ik zown soort hormoon vandaan moet halen haha.

Btw:
Iemand ervaring met melatonine? Werkt het ook als je uit je puberteit bent.

Als je groeischijven dicht zijn heeft het 100% geen nut meer. Als deze niet dicht zijn dan kan je er nog een paar cm uit persen. Ik zie dat je 22 bent dus ze zijn of al dicht of gaan binnenkort dicht. Moet je snel zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:51 ----------

Ach loop niet te janken man. Ik ben maar 165cm en ik groei ook niet meer.

:roflol:
idd
1,79 is toch prima

Terug
Naar boven