- Waardering
- 2.413
woon jij in de gazastrook dat het vuurwerk zo hard klinkt?
sommige dieren horen frequenties die mensen niet meer kunnen horen. Deze kunnen erg hard klinken voor ze, denk aan een hondenfluitje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
woon jij in de gazastrook dat het vuurwerk zo hard klinkt?
sommige dieren horen frequenties die mensen niet meer kunnen horen. Deze kunnen erg hard klinken voor ze, denk aan een hondenfluitje
wie een IQ hoger dan 10 heeft begrijpt ook wel dat je die beesten gewoon binnen moet houden op die ene dag in het jaar. hoop ik tenminste![]()
binnenshuis klinkt die shit toch echt een stuk zachter, hoge frequentie of niet. Of je moet muren van karton hebben.
Ja duh.Maar dan nog. Zelfs binnen moet het zo af en toe een hel zijn voor die dieren. Dat weet iedereen met een IQ van >10 (en een klein beetje ervaring met dieren) ook.
En daar hebben we de fascism-card al. Natuurlijk gaat kettlebells ons niet uitleggen wat er precies fascistisch is aan een (for crying out loud) DEMOCRATISCHE (daar was je toch zo dol op?) gang van zaken.
Wat een onzin over die honden. Ik ben een fanatiek vuurwerker en wij hadden thuis altijd een of meerdere honden. Binnen hadden die er nauwelijks last van.
Daarnaast is het een ongeschreven regel bij 95% van de vuurwerkgekken, dat iedereen stopt met gooien als er dieren of oudere mensen langs komen.
Wat een onzin over die honden. Ik ben een fanatiek vuurwerker en wij hadden thuis altijd een of meerdere honden. Binnen hadden die er nauwelijks last van.
Daarnaast is het een ongeschreven regel bij 95% van de vuurwerkgekken, dat iedereen stopt met gooien als er dieren of oudere mensen langs komen.
Ik begin altijd bompijlen zonder stok af te steken als er oude mensen langs lopen.Wat een onzin over die honden. Ik ben een fanatiek vuurwerker en wij hadden thuis altijd een of meerdere honden. Binnen hadden die er nauwelijks last van.
begint een beetje een facistisch staatje te worden zo ..de roots in het communisme van GroenLinks en SP beginnen nu wel duidelijk te worden. Dit samen met "autoloze zondagen" zet GroenLinks op nummer 1 wat mij betreft met betrekking tot "idote ziekelijke linkse partijtjes" ...
fascistisch. Weet je wel waar je het over hebt?