AndroidHealthClinic

Ik wil verbod op truttige verboden

wie een IQ hoger dan 10 heeft begrijpt ook wel dat je die beesten gewoon binnen moet houden op die ene dag in het jaar. hoop ik tenminste ???

Het is ook minimaal een week binnen houden, bij ons en in de rest van Nederland beginnen ze al een week van te voren.

binnenshuis klinkt die shit toch echt een stuk zachter, hoge frequentie of niet. Of je moet muren van karton hebben.

Bij elk knalletje hoor ik de hond van de buren blaffen, en ik heb betonnen muren, wel rijtjes huis.

Ik ken mensen, waar honden rond eind december alleen maar onder de bank verstopt zitten door het vuurwerk

Ja duh. :D Maar dan nog. Zelfs binnen moet het zo af en toe een hel zijn voor die dieren. Dat weet iedereen met een IQ van >10 (en een klein beetje ervaring met dieren) ook.

En daar hebben we de fascism-card al. Natuurlijk gaat kettlebells ons niet uitleggen wat er precies fascistisch is aan een (for crying out loud) DEMOCRATISCHE (daar was je toch zo dol op?) gang van zaken.

Wat een onzin over die honden. Ik ben een fanatiek vuurwerker en wij hadden thuis altijd een of meerdere honden. Binnen hadden die er nauwelijks last van.

Daarnaast is het een ongeschreven regel bij 95% van de vuurwerkgekken, dat iedereen stopt met gooien als er dieren of oudere mensen langs komen.

Wat een onzin over die honden. Ik ben een fanatiek vuurwerker en wij hadden thuis altijd een of meerdere honden. Binnen hadden die er nauwelijks last van.

Daarnaast is het een ongeschreven regel bij 95% van de vuurwerkgekken, dat iedereen stopt met gooien als er dieren of oudere mensen langs komen.

Sommige honden wel, sommige honden niet, en je moet er rekening mee houden dat niet iedereen hetzelfde huis heeft met misschien zulke isolatie dat je bijna niks hoort.

En over die regel, hier in Leeuwarden worden zelfs naar oude mensen rotjes gegooid, er worden zelfs van die kleine vuurpijltjes naar mensen toegeschoten.

Ben het er gedeeltelijk wel mee eens, ja. Ze zouden ook de leeftijd van vuurwerk aanschaffen & gebruiken kunnen verhogen naar 21+ om te kijken of dat al een iets beter effect heeft. Ook de straffen van illegaal vuurwerk of vuurwerk afsteken op locaties als voor de supermarkt en dergelijke moeten worden verhoogd in mijn ogen. Als die jongens een boete riskeren van 1000+ euro laten ze het wel uit hun hoofd.

Daar kan ik echt pislink van worden, jongeren die dan opzettelijk andere mensen met vuurwerk gaan treiteren door voor de AH ofzo te staan. En als ik dan terugkom met m'n knuppel heb ik het weer gedaan.

Gelukkig ben ik op basis van jouw ene observatie geheel overtuigd.

Ik begin altijd bompijlen zonder stok af te steken als er oude mensen langs lopen.

begint een beetje een facistisch staatje te worden zo ..de roots in het communisme van GroenLinks en SP beginnen nu wel duidelijk te worden. Dit samen met "autoloze zondagen" zet GroenLinks op nummer 1 wat mij betreft met betrekking tot "idote ziekelijke linkse partijtjes" ...

:roflol: fascistisch. Weet je wel waar je het over hebt?

Als mensen niet voor zichzelf kunnen zorgen is het de taak van de overheid om mensen tegen zichzelf te beschermen, om het welzijn van de community te waarborgen.

lullig :eek: ze moeten weer iets verbieden hoor
vuurwerk moeten ze gewoon houden, het hoort erbij

Terug
Naar boven