- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
afscchaffen die handel, maakt lawaai, stinkt en ziet er niet uit.
Is het flowergrrl?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afscchaffen die handel, maakt lawaai, stinkt en ziet er niet uit.
Monster argument. Misschien moet je China, VS en consorten eens aanspreken op hun milieuvervuiling. Een dag per jaar vuurwerk afsteken in een land met 16 miljoen inwoners is denk ik niet de grootste bron van vervuiling.

neen ze staat nog onder de douche na haar eerst eens zwaar afgebeult te hebben.

Ik heb ook niks met vuurwerk, en ik heb een hekel aan die kleuters die er niet voorzichtig mee om kunnen gaan en overal zonder te kijken of na te denken van die kleine kudt bommetjes/pijltjes gooien en ik heb een nog grotere hekel aan de ouders die dit allemaal toestaan. Vind gewoon dat je onder de 16 niet zonder je ouders vuurwerk mag afsteken en dat ze gewoon die ouders moeten bekeuren als kinderen zonder ouders met vuurwerk over straat lopen.
Maar totaal verbieden, dus ook voor volwassenen vind ik onzin En ik ben wel voor evenementen waar groot siervuurwerk wordt afgestoken om zo niet mensen zelf te laten prutsen.
Net toen ik buitenliep vroeg ik me af, wat voor rare wezens bezig waren het vuurwerk op te ruimen, want het waren duidelijk niet mensen van de gemeente. Maar toen ik dichterbij kwam zag ik het goed, hier zijn GroenLinks actievoerders bezig om met prikstokken al het vuurwerk van de straat te halen...

maar zou me verder weinig schelen als het verboden werd.