XXL Nutrition

GroenLinks wil verbod vuurwerk

Mag van mij verboden worden. Was ****ing niet normaal meer gister in Hilversum. Zijn ramen geklapt en autoalarmen gingen steeds maar af. Oprotten met die teringzooi.

Mag van mij verboden worden. Was ****ing niet normaal meer gister in Hilversum. Zijn ramen geklapt en autoalarmen gingen steeds maar af. Oprotten met die teringzooi.

De auto van m'n kameraad miste vanmiddag een substantieel deel van de achterruit. Zeer wss door vuurwerk, maar omdat er vannacht de meest zieke mist in de stad hing die ik ooit in m'n leven heb meegemaakt, is er niemand die wat gezien heeft. (Echt, deze mist was heel ziek... ik heb geen enkele vuurpijl gezien.)

De auto van m'n kameraad miste vanmiddag een substantieel deel van de achterruit. Zeer wss door vuurwerk, maar omdat er vannacht de meest zieke mist in de stad hing die ik ooit in m'n leven heb meegemaakt, is er niemand die wat gezien heeft. (Echt, deze mist was heel ziek... ik heb geen enkele vuurpijl gezien.)
Was ook een weeralarm voor uitgegeven. Door het windstille weer en de belachelijke hoeveelheid (giftige) roet deeltjes in de lucht was er veel meer dikkere (mogelijk giftige) mist dan normaal.

idd, reed over de snelweg (a50 oss ri nijmegen ) met zo'n 15km per uur :( ,.. Kon schat ik net 1m voor mijn auto kijken , en zelfs vanaf de linkerbaan kon ik de vangrail niet eens zien die daar toch zo'n 1,5m links van mij zou hebben moeten zitten :D

Psycho_b wil verbod op GroenLinks. Flauwekul, ontopic ook flauwekul.

Terug
Naar boven