Fitness Seller

GroenLinks wil verbod vuurwerk

Ze moeten het verbieden,kan ik er weer wat centen mee verdienen.

Volgens mij probeert groenlinks de strijd aan te gaan met Wilders om zo veel mogelijk belachelijke wetsvoorstellen te doen ofzo. Wat een gelul weer en erg typerend.

Oudjaar is voor mannetjes van 12 tot 16 jaar gewoon de mooiste dag van het jaar. Lekker de hele dag rondlopen met een rugzak op, alles opblazen wat los en vast zit. En dat vuil hippie tuig wil het weer gaan verbieden hoor. En dan ook nog met de veelzeggende opmerking "Maar het aftroeven van de buurman met een net iets grotere vuurpijl zal tot het verleden behoren". Belachelijk.

Ik heb zelf een hekel aan vuurwerk maar volgens mij willen ze gewoon Wilders nog ff aftroeven met domste idee van 2007.

De milieuverontreiniging is enorm

Monster argument. Misschien moet je China, VS en consorten eens aanspreken op hun milieuvervuiling. Een dag per jaar vuurwerk afsteken in een land met 16 miljoen inwoners is denk ik niet de grootste bron van vervuiling.

Eerlijk gezegd vind ik dit nog belachelijker dan alle ideeen van Wilders bij elkaar.

Siervuurwerk vind ik prachtig, maar dat klote geknal mag van mij verboden worden.

:roflol: denk zowieso dat het niet haalbaar is, denk eens aan al die vuurwerkwinkels die de laatste paar jaren enorme investeringen hebben moeten doen voor de veiligheid...

GroenLinks is een prachtige partij. Zij durfden 15 jaar geleden al de discussie aan te gaan omtrent milieuvervuiling.
Helaas loopt er af en toe ook een mafkees bij die een beetje doorslaat.

Partijen als Groen Links zouden verboden moeten zijn om het volk tegen zichzelf te beschermen.

verbieden die hap! en in elke stad gewoon een paar centrale proffesionele vuurwerk demos geven

Word er zo langzamerhand helemaal gek van !!
Als iets ook maar enigszins gevaarlijk is dan wordt het gelijk verboden , alsof we allemaal kleine kinderen zijn :mad:
Waar is onze eigen verantwoording gebleven ??? mogen we straks helemaal niets meer zelf bepalen ???

Inderdaad.

Ik word zó moe van die figuren die weer een maffe reden bedenken om iets te verbieden.:mad:

Ach, was het G/L ook niet die de kinderbijslag rechtstreeks op de rekeningen van kinderen wou storten?

afscchaffen die handel, maakt lawaai, stinkt en ziet er niet uit.

hahaha zal ff bij elk lid van groenlinks langs gaan en een paar lawinepijlen naar binnen knallen stelletje mong*len. Maargoed ditkrijgen ze er toch nooit door dus ik hoef me nergens druk om te maken

Terug
Naar boven