AndroidHealthClinic

Ik wou het jullie even laten weten

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
http://www.telegraaf.nl/buitenland/...ympisch_Park_Londen_moslim-proof__.html?p=3,1

Toiletten in Olympisch Park Londen moslim-proof

LONDEN - De toiletten in het nieuw te bouwen Olympische Park in Londen zullen zodanig worden gepositioneerd dat moslims die het toilet bezoeken niet met hun gezicht naar Mekka hoeven te zitten. Het Britse Olympische Organisatie Commitée zegt voor alle deelnemers ongeacht ras, cultuur, geloof of leeftijd, in 2012 de meest optimale omstandigheden te willen creëren om te kunnen presteren.

Het islamitische geloof verbiedt moslims bij het bezoek aan het kleinste kamertje het gezicht in de richting van Mekka gericht te hebben. De organisatie heeft bevestigd dat er bij het ontwerpen van de faciliteiten ernstig rekening mee is gehouden de toiletgelegenheden niet naar het Oosten gericht te situeren.

Een ander onderdeel van het ontwerp van de faciliteiten is dat er speciale wasgelegenheden zullen worden aangelegd die verbonden zullen worden aan islamitische gebedsruimten.

Het feit dat er zo in het bijzonder rekening gehouden wordt met het speciaal voldoen aan islamitische geloofsregels is niet bij iedereen in Groot-Brittannië in goede aarde gevallen.

Zo is er het afgelopen jaar ook flink wat Brits belastinggeld uitgegeven om de toiletten in de gevangenis van Brixton zodanig aan te passen dat ook deze toiletten gebruikt kunnen worden door moslims zonder dat ze in problemen zouden komen met hun eigen islamitische geloofsovertuiging. Ook toen gingen er stemmen op in Groot-Brittannië die vonden dat men wel een erg diepe knieval maakte voor de moslims in het land.

het begint nu langzamerhand wel ERG uit de hand te lopen!!

what's next? Europeanen die Arabiers leren en de Koran lezen, om beter te integreren in de islam/moslim cultuur?
:mad:

???where is this place going too?

hebben die gasten altijd een kompas bij de hand ofzo?
je zou maar is schijten met je gezicht richting mekka :roflol:

??? wordt steeds gekker ,....

En als hun wc thuis nou ri mekka staat ,... zitten ze er dan zijwaards op :D

Nou dan gaan ze er toch zijwaards op zitten. Waarom moet altijd alles voor hun aangepast worden?

oh k*t, heb jarenlang de verkeerde kant op gescheten

Who cares.

Je kunt toch ook andersom op de pot gaan zitten ? (goede squat oefening)

what's next? Europeanen die Arabiers leren en de Koran lezen, om beter te integreren in de islam/moslim cultuur?

was ik wel van plan om de koran te lezen en over de islam daar ben ik nu mee bezig ik moet zeggen erg interessant

was ik wel van plan om de koran te lezen en over de islam daar ben ik nu mee bezig ik moet zeggen erg interessant
ik begrijp dat je het interessant vind, maar wat ik bedoelde is dat je er ook naar gaat leven.

en volgens mij is dat niet jouw uitgangspunt waarom je de koran aan het lezen bent, of vergis ik me?
:D

Goed idee klusmier ..

Kan je het niet hebben omdat we zo hard groeien ?

''Christenen zijn net engelen'' :o

Terug
Naar boven