Fitness Seller

met je gezicht naar Mekkah(of ga je andersom zitten:D)

Nu ik er steeds meer over ga nadenken: ik was er van overtuigd dat de files van de toekomst zich zouden verplaatsen naar lokaal niveau, en dat je dan voor je eigen deur in een file van scootmobielen zou staan.

Onderstaand plaatje doet dan toch weer anders vermoeden...:D

66nlyj4.jpg

Extra een andere kant opbouwen, dat zal allah ze kwalijk nemen.

:evilred:

Ronduit belachelijk. Dat ze in Moslim-landen doen wat ze willen. Maar hier passen ze zich maar beter aan onze cultuur aan, en anders 'return to sender'!

draaien ze toch gewoon hun kop om, stelletje zeiksnorren.

• Topic Starter Topic Starter
ehhmmm...als je met je gezicht, op de wc, richting mekka zit...dan zit je met een ontbloot geslacht richting mekka...hmmzzzz:D

Ben ik dan de enige die denkt dat doordat de aarde rond is, het geen zak uitmaakt waar je heen kijkt, omdat in principe je van elke richting bij wel mekka komt en dus bij een tegenovergestelde richting je JUIST naar Mekka kijkt? :roflol:

Ben ik dan de enige die denkt dat doordat de aarde rond is, het geen zak uitmaakt waar je heen kijkt, omdat in principe je van elke richting bij wel mekka komt en dus bij een tegenovergestelde richting je JUIST naar Mekka kijkt? :roflol:

Er zit een beperking qua afstand op.

Een beetje respect voor hun geloof is wel op z'n plaats.:mad:

Respect voor geloof is 1, maar niet willen schijten omdat de pot toevallig naar het oosten gericht is is overdreven. Dan moet je maar in een moskee gaan zitten schijten. Ik respecteer mensen met een geloof best wel (los van het feit dat ik het achtelijk vind dat iemand uberhaupt denkt dat er een oppperwezen is) maar zodra IK mij moet aanpassen om iets wat een ander gelooft is men verkeerd bezig. (tja, dat is mijn geloof dan weer)

Nee doordat de aarde rond is is het praktisch onmogelijk om naar Mekka te kijken als je meer dan een paar km verwijdert bent.

Een beetje respect voor hun geloof is wel op z'n plaats.:mad:
haha, was meer sarcastisch. het maakt mij niet zoveel uit, opzich vind ik het een prima ontwikkeling, mits er niks voor opgeofferd is oid.

ik heb respect voor iedereen die mij ook respecteert.

dude, volgens het geloof is de aarde plat, die redenering gaat dus niet op :D

• Topic Starter Topic Starter
tnx!

Fijn, al die moslims mogen Engeland volschijten.

Wat als je in mekka zit dan :O? Effe buiten Mekka gaan om te schijten?

haha ik schijt op mekka

Wat als je in mekka zit dan :O? Effe buiten Mekka gaan om te schijten?

Valt wat voor te zeggen. Met al het gezeik daar, zou ik ook liever naar dat van mezelf luisteren.

Verder dienen deze mensen nu niet bepaald om hun geografisch inzicht geroemd te worden. Niettemin hoop ik dat ze lekker zullen kakken op hun Halal wc's. Dat Allah hun keutel zegene.

Terug
Naar boven