1967
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
draaien ze toch gewoon hun kop om, stelletje zeiksnorren.

Ben ik dan de enige die denkt dat doordat de aarde rond is, het geen zak uitmaakt waar je heen kijkt, omdat in principe je van elke richting bij wel mekka komt en dus bij een tegenovergestelde richting je JUIST naar Mekka kijkt?![]()
Een beetje respect voor hun geloof is wel op z'n plaats.![]()
Ben ik dan de enige die denkt dat doordat de aarde rond is, het geen zak uitmaakt waar je heen kijkt, omdat in principe je van elke richting bij wel mekka komt en dus bij een tegenovergestelde richting je JUIST naar Mekka kijkt?![]()
haha, was meer sarcastisch. het maakt mij niet zoveel uit, opzich vind ik het een prima ontwikkeling, mits er niks voor opgeofferd is oid.Een beetje respect voor hun geloof is wel op z'n plaats.![]()
dude, volgens het geloof is de aarde plat, die redenering gaat dus niet opBen ik dan de enige die denkt dat doordat de aarde rond is, het geen zak uitmaakt waar je heen kijkt, omdat in principe je van elke richting bij wel mekka komt en dus bij een tegenovergestelde richting je JUIST naar Mekka kijkt?![]()

ehhmmm...als je met je gezicht, op de wc, richting mekka zit...dan zit je met een ontbloot geslacht richting mekka...hmmzzzz![]()

Een beetje respect voor hun geloof is wel op z'n plaats.![]()
Nee doordat de aarde rond is is het praktisch onmogelijk om naar Mekka te kijken als je meer dan een paar km verwijdert bent.
Wat als je in mekka zit dan :O? Effe buiten Mekka gaan om te schijten?