XXL Nutrition

ik zie door de bomen het bos niet meer

tumteezy

Cool Novice
Waardering
0
hallo iedereen !

Ik zou graag weer is creatine gaan gebruiken om me te helpen me bankdruk
naar een niveau te tillen.
Nu zijn er zoveel creatine producten dat ik echt niet meer weet welke ik moet nemen. Ik heb de supp revieuws gelezen en daar zie je dan vaak een boel positieve reacties en dan opeens 2 reacties dat ze helemaal niks van het product hebben gemerkt !!!:eek:
Daarom mijn vraag wat zijn de beste producten op dit moment?

bedankt!!

Er is vaak geen beste / slechtste supplement van iets. Gewoon kopen wat je denkt dat goed is / wat je kan betalen. Werkt het voor jou dan is het goed, werkt het niet probeer je wat anders. Is voor iedereen verschillend en iedereen heeft toch een andere mening.

Ik heb creatine van M double you geprobeerd en werkte perfect. Maat van me gebruikt het ook en gaat er ook goed op.

Geen fabeltjes geloven, kost je alleen maar veel geld. Het werkt bijna allemaal hetzelfde.

Hoi,

Het is maar net hoeveel geld je er voor over hebt. Bij bijv. XXL heb je al een pot creatine voor 19,95

Als je een keer iets anders wil proberen zou je voor Creafusion van Olimp of MegaGrow van XXL kunnen gaan. Beide produkten hebben hun werking reeds bewezen dus een miskoop wordt het niet.

Inderdaad, volgens Brutez moet je alles bij XXL nutrition kopen, hij zweert erbij namelijk. Maar XXL nutitrion is dan ook een sponsor van dit forum en je weet hoe dat dan gaat.

revenge is super

BadMF zei:
Inderdaad, volgens Brutez moet je alles bij XXL nutrition kopen, hij zweert erbij namelijk. Maar XXL nutitrion is dan ook een sponsor van dit forum en je weet hoe dat dan gaat.

Klopt, het is werkelijk ongelooflijk dat een klein webshopje uit kan groeien tot de beste Supplementenshop van de Benelux.

Nog nooit eerder heb ik zoveel positieve geluiden van gebruikes mogen aanschouwen. De beste supps voor zeer scherpe prijzen. Ik en vele, vele met mij zweren er inderdaad bij.

Brutez zei:
Klopt, het is werkelijk ongelooflijk dat een klein webshopje uit kan groeien tot de beste Supplementenshop van de Benelux.
Nog nooit eerder heb ik zoveel positieve geluiden van gebruikes mogen aanschouwen. De beste supps voor zeer scherpe prijzen. Ik en vele, vele met mij zweren er inderdaad bij.

Prima supplementen voor zeer scherpe prijzen :D

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de goede service en uitgebreide assortiment die steeds uitgebreider word! :D

Oja btw Revenge is super :D

Laatst bewerkt:
Creafusion is crap net als Swole v2 en vloeibare creatine.

Hmmm ik wil cellmass gaan nemen heb best wel goeie dingen gelezen over Celmass :)

Mars zei:
Creafusion is crap net als Swole v2 en vloeibare creatine.

lol. CreaFusion is een van de betere supplementen van deze tijd. Kijk ook even bij de reviews, ik geloof dat zelfs de ons welbekende DBC01 er zeer goede resultaten mee gehaald heeft en het een top product vond.

Misschien is je voeding niet optimaal. Dat is een reden waarom bij sommige mensen supplementen niet goed werken. Post anders even je voedingsschema in de daarvoor bestemde sectie "mars" dan zullen we er even naar kijken.

Jeroennn zei:

Als je het zo bekijkt dan wordt je hier in NL overal afgezet! Je kunt prijzen in het buitenland niet vergelijken met NL. Hier zijn zoveel dingen duurder dan elders.

Plus het feit dat het daar ook nog eens is afgeprijst van $60. Dus om nou te zeggen dat het afzetters zijn, vind ik overdreven.

Nou je kan wel met een beetje zekerheid zeggen dat er word afgezet.
dan koop ik cellmass in het buitenland+ hmm 6euro verzendkosten en maak ik nog 23euro winst vergeleken met xxl

Ik zou je megagrow aanraden (te koop bij XXLnutrition). Uitstekende creatinemix, met glutamine en taurine.

Jeroennn zei:
Nou je kan wel met een beetje zekerheid zeggen dat er word afgezet.
dan koop ik cellmass in het buitenland+ hmm 6euro verzendkosten en maak ik nog 23euro winst vergeleken met xxl

Dan moet je dat vooral doen, ik vraag me echter af hoe lang het voor die prijs daar staat. Je hoeft echter niet XXL de schuld te geven voor de prijs die ze handhaven, want ik geloof niet dat XXL die betreffende crea ook veel duurder verkoopt dan andere Supplementen bedrijven dit hier in NL doen. Dat zou natuurlijk dom zijn.

de mensen die zeggen dat het niet werkt zijn er waarschijnlijk zonder voedselschema maar die niet geloven dat supplementen slechts supplementen zijn

en het is niet altijd het duurste die het beste is ;)

Suat zei:
Dan moet je dat vooral doen, ik vraag me echter af hoe lang het voor die prijs daar staat. Je hoeft echter niet XXL de schuld te geven voor de prijs die ze handhaven, want ik geloof niet dat XXL die betreffende creatine ook veel duurder verkoopt dan andere Supplementen bedrijven dit hier in NL doen. Dat zou natuurlijk dom zijn.

Precies. Oftewel gewoon bij de andere sponsor van dit board bestellen, [Link niet meer beschikbaar].

• Topic Starter Topic Starter
haha jongens jullie maken het me niet makkelijker om te kiezen :P:D

Terug
Naar boven