AndroidHealthClinic

ik zoek een goede gel/waxx

Schwarzkopf (als je het zo spelt :P) power gell. Gegarandeerd succes!

Ik heb altijd gewoon die goedkope grote potten van bijvoorbeeld de DA, als die eenmaal opgedroogd is, dan is je haar net beton zo hard.

Enige nadeel is, maar dat is volgens mij met elke gel, dat als iemand leuk door je haar borsteld dat je een mooie plofkop hebt.

Ik train zowiezo altijd zonder gel in me haar, ranzige plakkerige troep als je gaat zweten.

Got2B is het beste merk op vlak van gel, wax en haarspray...

fructis gel, groen potje zwarte dop, en er staat 'hard' op... werkt perfect voor mij, houdt bij windkracht 10 alles in model

Showtime wax(oranje/rood spul in wit potje), weet niet waar je het moet halen bij jou, bij mij bij de surinamer iig. Houdt je haar goed in model en maakt het niet vet. Bovendien kost het maar 8 euro ofzo, doe je wel een paar maanden mee. Die commerciele zooi van de tv doet geen **** bij me iig, en kost te veel voor wat het doet.

murrays, alleen dat blijft eindeloos in je haar zitten, maar wel veruit de beste wax.

spyker, dat is echt tan2 hard spul :roflol: kan je gewoon mee gaan zwemmen

Beter 1secondelijm dan?

OT: ik gebruik zelf studioline remix van l'oreal vaak in combinatie met een beetje wax zorgt voor goede resultaten bij kort en halflang haar.

Hey bro,

Ik weet niet wat voor type haar je hebt enz,
Maar ik zelf heb echt k*t haar :( Niks werkt bij mij om het in model te krijgen.. Showtime hebk thuis staan maar dat is te soft, t zakt na 2 minuten weer in.

Ik gebruik murrays (de gewone) + glued haarlak van got2be. Vaak doe ik er eerst beetje murrays in, vervolgens haarlak spuiten, dan ff die haarlak paar minuten laten intrekken en maak ik mn koppie netjes met murrays weer. :)

Hoop dat je hier wat aan heb, want zelf hebk heeeel lang naar een goede haarstyling middel gezocht.

Schwarzkop Got2b Styling Gel. Is de shit.

in de rest van de wereld is die harde fake gellook al een paar jaar uit. Maakt je haar ook kapot en zo droog als wat.

Zowiezo niks gebruik waar alcohol of olie in zit. Echt nefast voor je haar.

Laatst bewerkt:
kaarsvet?

Ga eens naar een goede kapper, beter dan al die troep in je haar. ;)

Parucci

Enig nadeel is dat ie behoorlijk prijzig is, maar het is verreweg de beste.

Wat vind je trouwens niet goed aan murrays? Je haar zit 3 dagen later nog in model, zelfs als je de hele dag in zee gezwommen hebt.

Terug
Naar boven