MuscleMeat

ik zoek een goede gel/waxx

Normaal gebruikte ik altijd wax om het in model te krijgen en gel om het geheel vast te zetten, maar meestal was het binnen de kortste keer weer plat.
Heb sinds kort van m'n kapster goeie shit van het merk wella meegekregen die niet hard wordt, maar wel de boel echt goed in model houdt.

ik denk toch echt dat murrays wax veel beter werkt dan de rest dat hier genoemd is?

Las een keer dat murrays heel je haar verdoet, volgens mij was het een neef van Kukishu die na een hele lang tijd murrays te hebben gebruikt nauwelijks haar meer overhad. Bullshit of ? Anders lijkt die murrays mij ook wel wat..

Las een keer dat murrays heel je haar verdoet, volgens mij was het een neef van Kukishu die na een hele lang tijd murrays te hebben gebruikt nauwelijks haar meer overhad. Bullshit of ? Anders lijkt die murrays mij ook wel wat..
Misschien iemand die van nature al vroeg kaal werd

• Topic Starter Topic Starter
murrays is idd een hele goede, je hard blijft werkelijk op zijn plek maar het uitwassen en het aan je hand plakken vind ik niet fijn

ik gebruik nu +- 3 jaar murrays en heb volgens mij geen haaruitval hoor;)

ik heb ondertussen ook andere soorten gel/wax geprobeert maar murrays blijft bij mij gewoon het beste.

Schijnbaar hebben ze ook een shampoo voor Murrays makkelijker uit te wassen.
Er is ook een light versie gebruikt iemand die?

Gebruik ook altijd Murrays, zoek eigenlijk een goede vervanger wat beter uitwasbaar is.
Studioline remix is echt t*ring zooi.

Murrays is echt troep en word je kaal van. Niet alleen in de vorm van haaruitval maar ook dat er veel haar aan je handen blijft plakken en het schijnt je porieen te verstoppen. Ook geeft murrays echt zo'n plakkerige look, niet echt mijn ding.

Murrays is echt troep en word je kaal van. Niet alleen in de vorm van haaruitval maar ook dat er veel haar aan je handen blijft plakken en het schijnt je porieen te verstoppen. Ook geeft murrays echt zo'n plakkerige look, niet echt mijn ding.

Toch wel dus wat ik al dacht.

l'oreal a-head glue + schwarzkopf got2b glue spray uber combinatie. Super sterk en makkelijk uit te wassen.

Ik weet niet hoeveel murrays jij gebruikt maar je hebt niet veel nodig om je haar in model te krijgen hoor;), en anders gebruik je er toch haarspray bij.. mischien heb jij wel heel dun haar aangezien ik hier geen last van heb?

Ik weet niet hoeveel murrays jij gebruikt maar je hebt niet veel nodig om je haar in model te krijgen hoor;), en anders gebruik je er toch haarspray bij.. mischien heb jij wel heel dun haar aangezien ik hier geen last van heb?

Ik gebruik zelf geen murrays maar heb vrienden die dat wel gebruiken en het is gewoon een feit dat er haar meekomt als je het aanbrengt en ook dat het je huid afdekt waardoor het weinig tot geen zuurstof meer krijgt. Je kunt beter een goede clay soort gebruiken in combinatie met haarspray, niet zo slecht voor je haar en ziet er imo ook beter uit.

ik gebruik shaper van de Action, kost niks en is zeer goed spul

Ik gebruik zelf geen murrays maar heb vrienden die dat wel gebruiken en het is gewoon een feit dat er haar meekomt als je het aanbrengt en ook dat het je huid afdekt waardoor het weinig tot geen zuurstof meer krijgt. Je kunt beter een goede clay soort gebruiken in combinatie met haarspray, niet zo slecht voor je haar en ziet er imo ook beter uit.

Ja vrienden,zo ken ik er ook wel een paar. Het is nooit bewezen.

Ik gebruik al jaren murrays en andere troep en heb nog altijd een bos haar. Heb een vriend die nooit gel of wax heeft gebruikt en nu al kalend is.

srs

Ja vrienden,zo ken ik er ook wel een paar. Het is nooit bewezen.

Ik gebruik al jaren murrays en andere troep en heb nog altijd een bos haar. Heb een vriend die nooit gel of wax heeft gebruikt en nu al kalend is.

srs

Er is al een onderzoek bekend dat murrays verstikkend voor je haar werkt. En dat je nog altijd een bos haar hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je geen last hebt van haaruitval. Misschien merk je de gevolgen pas over een paar jaar als je hoofdhuid zo ****ed up is dat het er met bossen uit komt zetten;). Maar als je van nature al een bos haar hebt en het met mate gebruikt zal het niet zo'n probleem zijn.

Murrays ****s up your hair. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Terug
Naar boven