MuscleMeat

ik zoek een goede gel/waxx

Die gele van de Ap. Je weet wel die met blauwe dop. Van een Euri

Lol, ik heb vet lang haar en wat het makkelijkst werkt: goedkoopste gel + goedkoopste hairspray.

Heb je 'What about Mary' gezien?

Fappen, in model brengen en op laten drogen.....

Wtf is dit? Ellegirl forum?

Ik gebruikte vroeger Fudge hair shaper, echt goeie gel vind ik, enige gel die mijn krullen onder controle kon houden :D

gewoon de goedkoopste gel halen zo grote pot van 79 euro cent ofzo en dan die groene en wat cocosvet

FUdge Shaper is inderdaad wel goed spul, ruikt ook heerlijk, maar erg prijzig helaas.

Weet je toevallig ook waar je die kan kopen?

Niet in Nederland verkrijgbaar. Heb die troep vorig jaar besteld en was er totaal niet tevreden over, het enige positieve was dat het naar kokos rook. Volgens mij ligt het een beetje aan het haartype of het werkt of niet. Ik gebruik gatsby in combinatie got 2 b hairspray en dat werkt prima.

Ik kan echt niks met mijn haren totdat ik eFFeX Creative WAX tegenkwam, alleen die verkopen ze nu niet meer..

Heb nu al 3 potten hier staan waar ik niks aan heb.. Ik ga eens kijken naar die murrays icm matte klei.

Graag! Alvast bedankt :)

Got2b glued. Moet nog steeds een sterkere gell tegenkomen. Ben er zeer tevreden over.

Ik vind alleen fructise polishing wax chill. Pro tip.

Die vierkante pot taft van schwarzkopf, nr 6. Je hebt ze in tubes ook maar raar genoeg is die minder goed...

Werkt best aardig, tot als het te lang wordt, maar dan moet ik gewoon weer naar de kapper :p.

Waar kun je Murrays ergens kopen?

ik denk toch echt dat murrays wax veel beter werkt dan de rest dat hier genoemd is?

Terug
Naar boven