XXL Nutrition

Ik zoek een goede riem

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
lol, jij hebt niet echt gezocht he :P

• Topic Starter Topic Starter

Een maat van me heeft die ook. Heb daarmee mn deadlift setjes nog afgemaakt. Vond die wel minder fijn als die ik eerst had maar dat komt mss ook omdat ik het niet gewend was. Vooral die gesp vond ik minder fijn, is mss een kwestie van gewenning?

lol, jij hebt niet echt gezocht he :P
Jawel, had deze bivenstaande al gezien maar zoek dus het liefst net zo een riem als ik eerst had met die andere gesp zegmaar.

Jawel, had deze bivenstaande al gezien maar zoek dus het liefst net zo een riem als ik eerst had met die andere gesp zegmaar.

bedoelde meer dat hier probably al 6 topic over geweest zijn alleen in de pl sectie, met eentje nog een paar weken terug ofzo :P

anyhow, die van rumblestore = perfection.

ik heb die van goodlift

krijg hem alleen bijna niet aan of uit zonder hulp :roflol:

bedoelde meer dat hier probably al 6 topic over geweest zijn alleen in de pl sectie, met eentje nog een paar weken terug ofzo :P

anyhow, die van rumblestore = perfection.

Hehehe, mss heb je wel gelijk:P
Oke dan denk ik dat ik die van rumblestore neem. jammer dat ik die uit de begin post niet kan vinden.

ik heb die van goodlift

krijg hem alleen bijna niet aan of uit zonder hulp :roflol:

Heeft je buik er mss iets mee te maken:o

Persoonlijk heb ik zeer goede ervaringen met de Forever Buckle Belt van Inzer 13mm...in één woord: onverwoestbaar...wel wat duurder (€65,-), but you get what you pay for! ;)

http://www.inzernet.com/detail_belt.asp?PRODUCT_ID=FOREVERBELT_BUCKLE13

Je kunt ze eventueel ook bestellen bij Ielja Strik:

http://www.ieljastriksports.nl/pricelist2011.pdf

Bedankt voor de info maar 65euro vind ik toch wel erg veel geld. En dat is bijna 2x zoveel als die andere riem die gepost is.

nee, wat zou dat er mee te maken hebben? die riem is gewoon superstug

Oke;)

Voor een echt goeie riem betaal je toch al gauw een eurootje of 60. Tis maar waar je prioriteiten liggen he.

Bedankt voor de info maar 65euro vind ik toch wel erg veel geld. En dat is bijna 2x zoveel als die andere riem die gepost is.

Tja...de kwaliteit is dan ook absoluut niet met elkaar te vergelijken...de naam : Forever Belt...spreekt boekdelen...die riemen zijn gewoon onverwoestbaar...ik denk dat je uiteindelijk duurder met die goedkopere riemen uitbent, omdat die beduidend minder lang mee gaan...maar tis jouw geld en jouw keuze! :rolleyes:

ach, kun je na een jaar of wat weer een ander mooi kleurtje kiezen

Ik raad de TS ook de forever belt aan. Is namelijk de enige die je ook in roze kunt krijgen....

Ik zou voor de inzer belt gaan!!Deze is van goed leder waar goedkopere van splitleder zijn.Ze zijn harder en nemen minder de vorm aan van het lichaam!

Een goede riem koop je maar 1 keer in je liftingcarriere,Ik had er een paar weken geleden nog een keer eentje getest met lever sluiting,maar die brak in twee(was in samac ipv van deftig metaal)
Moet je eens voorstellen moest dit gebeurt zijn met een lift van 380kg+
Dan was niet enkel de riem in 2 gebroken............

Betaal je nog verzendkosten bovenop de 89 dollar die die riem kost?

Ja...het loont zich niet om alleen maar voor één riem een bestelling in de USA te plaatsen. Als je echter meerdere dingen op het oog hebt en wellicht samen met anderen iets kunt bestellen dan kun je de verzendkosten verdelen.

Dan kan je hem beter bij Ielja bestellen...

Terug
Naar boven