MuscleMeat

Ik zoek hulp (training) !...

HIIT vraagt toch wel wat van je lichaam (iig basisconditie) waardoor het voor de topicstarter (*nog) geen optie is. Beter kies je de vorm van cardio die jij het leukst/beste vol te houden vind en bouw je intensiteit/frequentie van je inspanningen rustig op. Zaken als joggen, zwemmen, fietsen, spinnen (afwisselen) behoren tot de meest logische opties

Je kunt HIIT toch ook langzaam opbouwen..?

Ze laten je allemaal maar rennen en sprinten ;) Ik zou je krachttraining combineren met een aantal leuke trainingsprincipes. Bijvoorbeeld supersets of compound training..

Pak grote oefeningen als squats, deadlifts, rows, legpress, bench press, chinning enz.. 12 - 15 herhalingen. Niet te veel rust tussen de sets en oefeningen. Je voeding op orde.. En dan moet het goed komen.

Als je puur voor afvallen gaat, hoef je in principe helemaal niet naar de gym. Hardlopen, fietsen en gezond eten zijn de middelen die je nodig hebt.

En zorg ervoor dat je discipline goed is. Als je echt iets wilt, lukt het.

• Topic Starter Topic Starter
Als je puur voor afvallen gaat, hoef je in principe helemaal niet naar de gym. Hardlopen, fietsen en gezond eten zijn de middelen die je nodig hebt.

En zorg ervoor dat je discipline goed is. Als je echt iets wilt, lukt het.

Eindelijk iemand die het simpel en duidelijk houd (niet dat ik de rest niet waardeer). Nu moet ik alleen nog een goed voeding schema hebben, waar ik al een beetje mee bezig was... maar heb ook daar 0,0% verstand van :o.
Waar moet ik op letten. Ik heb al geleerd dat eiwitten goed voor de spier opbouw zijn. Maar vanaf daar blijf ik een beetje hangen. Ik heb net een weegschaal besteld die morgen bezorgd wordt. Niet dat ik te lui ben om naar de winkel te gaan hoor :rolleyes:. ik heb ook men werk nog...

Ik hoor het wel weer, iedereen alvast bedankt !

Eindelijk iemand die het simpel en duidelijk houd (niet dat ik de rest niet waardeer). Nu moet ik alleen nog een goed voeding schema hebben, waar ik al een beetje mee bezig was... maar heb ook daar 0,0% verstand van :o.
Waar moet ik op letten. Ik heb al geleerd dat eiwitten goed voor de spier opbouw zijn. Maar vanaf daar blijf ik een beetje hangen. Ik heb net een weegschaal besteld die morgen bezorgd wordt. Niet dat ik te lui ben om naar de winkel te gaan hoor :rolleyes:. ik heb ook men werk nog...

Ik hoor het wel weer, iedereen alvast bedankt !

Kijk in de voedingssectie waar ik je al in een eerdere post naartoe had verwezen, het wijst hier zichzelf in de stickies.

Met alle respect maar als je niet eens zelf de moeite neemt om dingen te gaan begrijpen of zelf op te zoeken heb ik niet veel vertrouwen in het daadwerkelijke afvallen van je. I hope im wrong ;)

tip 3: probeer een trainingspartner te vinden, dit helpt je om wel altijd te gaan trainen omdat je anders je trainingsmaat teleurstelt

Terug
Naar boven