Fitness Seller

I'll be back - 'Mr.Mike'.

Geweldig fysiek, en ook geweldig hoe je hebt doorgezet naar die tegenslagen:thumb:

Kan alleen maar bovenstaande reacties beamen.:cool:
Heb je nog meer foto's?

Bruut Mike. Had ik al gezegd op een anders forum.

netjes,geen foto van voorkant?

bruut man goed gedaan!!!!

impressive, respect ! :thumbup:

deftig gedaan

front pics??

Wow dat is bijna ongelofelijk
Van 54kg naar zo'n beest
Mooizo!! :eek:

BOOMSTAMMEN super!

je bent verdriedubbeld man:) heb jij nu ook drie adressen ofzo:)

Kijk jongen, dit is nou doorzettingsvermogen, hardstikke goed.

Gaaf man!
Dit vraagt ook om een picca van je front :D!

dik respekt hiervoor!
geeft voor de vele mensen die met een behoorlijk laag gewicht beginnen of zijn begonnen aan dat het toch mogelijk is!

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedank jullie allemaal voor de reacties, waardering voor het harde werken!
Zal nog even wat vragen beantwoorden..

- Ben al een tijdje 1.72m.
- Beentjes schuren wel wat ja, 2 kale plekjes. talkpoeder doet wonderen.
- Fullbody deed ik 3x per week, begon altijd met squats en deed dan bijvoorbeeld op maandag Fullsquats high reps/GHR/Chins/BOR/Calves - op woensdag Full Squat low reps/Boardpress/DB press en dergelijke. Vrijdag Uni-laterale been-oefening om de onderrug wat rust te geven(pistols/lunges/single-legpress) gevolgd door small benchen/ overhead presses etc..
Als ik mij wat beter voelde dan deed ik UB/LB. 2x per week hoog volume FSQ gevolgd door GM, wat calves en daarna wat extra's zoals Tire flippin/Farmerwalks/Car Pullin'. Op de andere 2 dagen deed ik Overhead presses/Small benches/Boardpresses/Chins/Pull-Ups/BOR/DB presses en dergelijke in verschillende rep-ranges/volumes.

Heb nooit door falen getraind, en nooit maxen of wat dan ook. Je czs krijgt iedere keer gigantisch op zijn donder en je herstel duurt stukken langer hoeveel je ook eet. Veel varieren met reps, ene keer weinig sets en high reps FSQ.. andere keer bijvoorbeeld 10 sets met wat minder reps. Altijd Full Squat, geen parallel of king of the quartersquats gedoe.

Train momenteel iets anders, wat minder gewicht en concentreer me meer op het excentrische gedeelte + heb wat isolatie toegevoegd. Aangezien ik nooit echt de biceps direct heb getraind, net als a/z-schouders. Behoorlijk gay, maar het moest er maar eens een keer van komen. En ik heb nu meer tijd omdat ik wat minder volume draai. Heb namelijk ws hetzelfde probleem als Vincent/KaLe, onderrug/stuitje flinke spanning die niet wegtrekt. Komt ws door een balans tussen buik/erectors die verstoord is volgens de fysio, dus Gay Mike doet crunches.

- Voeding?;
Afhankelijk van de methode die ik volg heb ik altijd tussen de 4000/5000kcal gezeten op de junkdagen na dan. High carbs/medium fat/medium eiwitten. Veel vaste voeding + 3/4liter melk per dag.
- All natural?;
Jazeker, ik heb niet gekozen voor chemische ondersteuning. Zou wel erg dom zijn met de medicatie die ik kreeg. En waarom zou je iets pakken als je naturel nog steeds groeit.
- Meer foto's?;
Nope, vind het eerst wel best zo. Staan genoeg borst/blokjes shots op diverse fora, ik dacht ik doe eens iets anders.

Train momenteel iets anders, wat minder gewicht en concentreer me meer op het excentrische gedeelte + heb wat isolatie toegevoegd. Aangezien ik nooit echt de biceps direct heb getraind, net als a/z-schouders. Behoorlijk gay, maar het moest er maar eens een keer van komen. En ik heb nu meer tijd omdat ik wat minder volume draai. Heb namelijk ws hetzelfde probleem als Vincent/KaLe, onderrug/stuitje flinke spanning die niet wegtrekt. Komt ws door een balans tussen buik/erectors die verstoord is volgens de fysio, dus Gay Mike doet crunches.
.

Jups! Ikzelf train nu ook lichter, maar veel gecontroleerder en echt "mind-muscle". De basis is gebouwd door heavy weights, nu gaan beeldhouwen ;) Persoonlijk ga ik er alleen maar beter uitzien door deze manier van trainen. Plus ik kan nu 5 keer per week trainen, zonder overtraint te raken/blessures te vangen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is keer op keer weer ongelooflijk bro...... :)
Precies, beeldhouwen/puntjes op de I zetten. Ik merk dat ik er steeds beter uit zie, betere kwaliteit om het maar even simpel te zeggen. Maar ik merk trouwens ook dat ik meer energie heb, en bijvoorbeeld beter slaap.

Geen deads?

Terug
Naar boven