AndroidHealthClinic

I'll be back - 'Mr.Mike'.

• Topic Starter Topic Starter
Nope, het eerste jaar veel gedaan. 200kg @ 68kg bw meen ik. Maar ik kon nauwelijks lopen na een dead-serie vanwege mijn onderrug en ik merkte/vond dat het herstel veel te lang duurde en ipv deads Gm's een beter alternatief waren zodat ik meer kon squatten.

Wat deed je uiteindelijk op front squats/GM qua gewichten?

+wat voor soort gm's precies?

Poeh, FrontSQ niet echt veel gedaan.. setjes met zo'n 120kg meen ik, GM ook in die buurt. Die deed ik iets boven de 90graden.
MP 5x5 85/90, Boardpress 3-board 5x150, Small Benchen 3x3 120, Dips 5x5 +60kg, GHR 23 reps unassisted.
Niet ****ing sterk, maar zoals ik al eerder zei niet echt mijn intentie geweest.

Aan de andere kant heb ik altijd gezegd, als de gezondheid 100% is en qua fysiek tevreden ben dan ga ik op kracht focussen icm Strongman. Mja, ik wil vaak teveel en wacht het allemaal wel af :)

Laatst bewerkt:
23 unassisted reps @ GHR = hondsbrutaal. Good stuff.. toch nice stats voor iemand die totaal niet op kracht focusst.

1woord RESPECT wat een doorzettingsvermogen!!!

Hoe oud was je ook alweer, Mr. Mike?

23 lentes jong, Willem.

Nice. Dan heb ik weer iets om naar te streven binnen enkele jaren.:)

Goed gedaan broeder
I'm proud of you (Y)

heb je ook nog fotos van de front?

Progressie en fotos zijn gewoon te gek voor woorden! ga zo door zou ik zeggen.

mooie progressie mike:)

Yeah nice pics! :D

Kan het allemaal beaamen bro, train al met Mike vanaf het begin, zo'n 4/5 jaar terug! Zeker een doorzetings vermogen! :wl: Inderdaad zonde dat gezondheid niet altijd mee zat, maar gaat de laatste maanden weer erg lekker en je ziet hem weer flink groeien. GO ON!!!:thumbs:

Wow.niet normaal.ziet er zeer goed uit.En zeker waarvan jij moest komen.

Buffness!

Buffel! Was gezellig van de week! Keep it up. :)

Respect voor die wheels, ouwe!
Ik ga binnekort 2x per week squatten + hardlopen.

Terug
Naar boven