Fitness Seller

I'll be back - 'Mr.Mike'.

damzz! niet normaal wat je hebt bereikt echt top! brute gast ben je nu! top

BEESTENPOTEN!! Dikke rug ook!! respect voor wat je hebt bereikt:D

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals bedankt voor de complimenten, wordt zeker gewaardeerd!

Brute massa, meer heeft een mens niet nodig.

Hoedje af!

Precies mijn beginstats (54 kg bij 1.72), hoe oud was je daar?

Heel veel respect hiervoor! Jij laat zien wat je natural kan bereiken met heel veel doorzettingsvermogen. Brutal progression en zeer indrukwekkende fysiek, vooral die benen... wat een pilaren man! Ga zo door
icon14.gif

Buffe pics Mike! Nu vet% wat lager en je bent klaar:).

dat zijn flinke kgs spier die je heb gepakt !

Nice Bro!! :wave:

There are no limitations to the mind except those we acknowledge

It's a mr mikeman!, vette pics en een mooi verhaal man, je hebt echt een flink pak massa op je rug en op je benen! , zie wel dat ik nog flink wat moet squatten hahaha, na wat je allemaal hebt meegemaakt, goed bezig, uiteindelijk worden alle inspanningen beloont!

Het is en blijft een mooi VENTIE :)

Mooi verhaal Mike.
Je manier van denken bevalt me wel. Je fysiek is het bewijs dat je heel goed weet waar je mee bezig bent, en dat je een bodybuilder pur sang bent.

Respect en ga zo door.

Respect man, zeker als ik je verhaal zo lees. Succes verder!

respect :thumbs: ga zo door

Sterke progressie mike

jammer van die tegenslagen

Heb je ook enkele krachtstats? Ben ik altijd wel benieuwd naar.

Sterke progressie mike

jammer van die tegenslagen

Heb je ook enkele krachtstats? Ben ik altijd wel benieuwd naar.

Poeh, FrontSQ niet echt veel gedaan.. setjes met zo'n 120kg meen ik, GM ook in die buurt. Die deed ik iets boven de 90graden.
MP 5x5 85/90, Boardpress 3-board 5x150, Small Benchen 3x3 120, GHR 23 reps unassisted.
Niet ****ing sterk, maar zoals ik al eerder zei niet echt mijn intentie geweest.

Aan de andere kant heb ik altijd gezegd, als de gezondheid 100% is en qua fysiek tevreden ben dan ga ik op kracht focussen icm Strongman. Mja, ik wil vaak teveel en wacht het allemaal wel af :)

duidelijk toch:D?

OT: ****ing respect, echt netjes, ook dat je telkens weer bent door gegaan!
je zult nu wel vaak gedram over roids enzo krijgen, aangezien je vroeger vrij ecto was?

Van die benen kan een afrikaans dorp 2 jaar eten :D
Wat meten ze?

• Topic Starter Topic Starter
OT: ****ing respect, echt netjes, ook dat je telkens weer bent door gegaan!
je zult nu wel vaak gedram over roids enzo krijgen, aangezien je vroeger vrij ecto was?
Thanks bro, ja dat klopt. De eerste paar keren is het wel grappig en lach je er om. Na een tijdje kan het behoorlijk irritant worden, maar ja.. Het zijn de onwetenden of de jaloerse mensen die het vaak in de groep gooien, geen probleem dus :)

Van die benen kan een afrikaans dorp 2 jaar eten :D
Wat meten ze?
Haha die heb ik niet eerder gehoord, ik weet niet wat ze meten op het moment, de spiegel is mijn grote vriend!

Netjes man :cool:

Terug
Naar boven