MuscleMeat

I'll be back

zie,

dit zijn nu antwoorden waar ik alleen maar NOG verwarder van wordt.Hiermee haal ik niks uit mijn vragen.De 1 zegt "rond de 2500", de ander 3000 à 3500 en dan nu gvd 4000 à 5000.

Ik denk dat ik beter de klassieke richtlijn volg; nl 2O procent boven onderhoud

Volg mijn advies. Ga cutten. Rond de 1500kcal, met 4x cardio per week.

gewoon goed eten en het komt in orde.

Luister niet naar Smink, arme jongen wordt onderdrukt door de maatschapij en zoekt een virtuele uitweg naar geluk, helaas.

Ja dûh. Hij moet gewoon zelf kijken wat hij het fijnste vind. Altijd dat gezeik over aantal kcals, uiteindelijk houdt hij zich er toch niet aan.

Hou dan potverdomme je klotebek eens dicht, 1 grapje is al teveel.Deze jongen gaat zo verkeerde adviesen volgens door een stel mong*len die denken grappig te zijn ( en dat misschien ook wel zijn) ik wacht 10 seconden op uitleg of ik mep je smoel dicht.

Hou dan potverdomme je klotebek eens dicht, 1 grapje is al teveel.Deze jongen gaat zo verkeerde adviesen volgens door een stel mong*len die denken grappig te zijn ( en dat misschien ook wel zijn) ik wacht 10 seconden op uitleg of ik mep je smoel dicht.

:roflol:

a.k.a wandelaar.

• Topic Starter Topic Starter
het is tog nogal onrechtvaardig om direct te zeggen dat ik me niet aan mijn voeding ga houden.dat is pure vooroordeel.

Het is toch gewoon logisch dat het als beginner verwarrend is.

En waarom toch al dat sarcasme?

Iedereen is "ergens" moeten beginnen.

Aan al degenen die energie in ANTWOORDEN staken, een dikke merci.

Ik heb echt geen spijt dat ik in dit forum ben terechtgekomen.;), dus nogmaals bedankt voor de aanmoediging en de steun.

het is tog nogal onrechtvaardig om direct te zeggen dat ik me niet aan mijn voeding ga houden.dat is pure vooroordeel.

Het is toch gewoon logisch dat het als beginner verwarrend is.

En waarom toch al dat sarcasme?

Iedereen is "ergens" moeten beginnen.

Aan al degenen die energie in ANTWOORDEN staken, een dikke merci.

Ik heb echt geen spijt dat ik in dit forum ben terechtgekomen.;), dus nogmaals bedankt voor de aanmoediging en de steun.

Nee maar kijk, je moet zelf gewoon een beetje gaan proberen wat voor jou het beste werkt. Dat is hetzelfde met trainingsschema's.
Lees gewoon wat rond op het forum, tevens de sticky's, die zijn behoorlijk usefull.

Het sarcasme is omdat er al 2929398482922 topics over hetzelfde gaan.

Succes.

zie,

dit zijn nu antwoorden waar ik alleen maar NOG verwarder van wordt.Hiermee haal ik niks uit mijn vragen.De 1 zegt "rond de 2500", de ander 3000 à 3500 en dan nu gvd 4000 à 5000.

Ik denk dat ik beter de klassieke richtlijn volg; nl 2O procent boven onderhoud
sorry dat ik je verarde, ik zie alleen dat ik eerst aan 5000 gebulkt heb omdat ik ook erg mager begonnen ben, was enkel mijn eigen ervaring

sorry dat ik je verarde, ik zie alleen dat ik eerst aan 5000 gebulkt heb omdat ik ook erg mager begonnen ben, was enkel mijn eigen ervaring
Ja eu... je kan toch niet zomaar als magere lucifer ineens effe 5000 per dag innemen tenzij hij zich volpropt met MCdonals een hele dag door :eek: en dat willen we nu ook weer niet. Begin gewoon rustig meer te eten als je nu doet en bouw het op. Je moet op je 16 je kcal nog niet gaan tellen! Ga gewoon een stuk meer eten en dan komt het vanzelf goed ;)

Niks mis met cardio, ik vind het zelf fijn om mee op te warmen en als je het leuk vind om te doen zou ik het zeker doen.

Zorg gewoon dat je voldoende eet, dan maken die 10 minuutjes op een loopband echt geen wereld van verschil.

Succes kerel.

Haha echt niet. Blijkbaar heb jij stront in je ogen.

Beetje jammer, jij was eerst ook een huge ecto, en nog steeds.. alleen nu wat minder. Goed bezig met je progressie verder. Ipv dat je juist vertelt hoe jij wat bent aangekomen om zulk advies te geven over cutten.

Als je nou gewoon even een poging doet om iemand te helpen, iedereen moet ergens beginnen. En niet zo hard zou falen om grappig te zijn, heeft die jonge er ook nog wat aan.

I rest my case.

Beetje jammer, jij was eerst ook een huge ecto, en nog steeds.. alleen nu wat minder. Goed bezig met je progressie verder. Ipv dat je juist vertelt hoe jij wat bent aangekomen om zulk advies te geven over cutten.

Als je nou gewoon even een poging doet om iemand te helpen, iedereen moet ergens beginnen. En niet zo hard zou falen om grappig te zijn, heeft die jonge er ook nog wat aan.

I rest my case.

Nee ik ben geen huge ecto meer;) Kunnen jullie zeggen wat jullie willen maar het is gewoon niet zo.

Het is niet zo moeilijk om aan te komen. Gewoon vreten. Maar dat wordt overal gezegd, dus die vragen van hem zijn heel leuk, maar de antwoorden zijn overal te vinden.

Terug
Naar boven