XXL Nutrition

IM met insuline spuitjes.

• Topic Starter Topic Starter
Ja winny poeder op waterbasis lost niet op zoals test poeder in de olie.
Ja alles ging goed hoor, geen problemen! Ik gebruik gewoon de standaard slin spuitjes van 1ml.. Weet niet welke naald die hebben.. Gebruik jij naalden die je erop kan steken op de slins ? Van mij hangen dan in n Deze : [Link niet meer beschikbaar]

Het enige probleem dat ik wel had was, als ik de trekker achteruit trok dan had ik hem mee.. Moest ik de naald terug uit mijn schouder halen aangezien en lucht bij was gekomen.

Ja alles ging goed hoor, geen problemen! Ik gebruik gewoon de standaard slin spuitjes van 1ml.. Weet niet welke naald die hebben.. Gebruik jij naalden die je erop kan steken op de slins ? Van mij hangen dan in n Deze : [Link niet meer beschikbaar] Het enige probleem dat ik wel had was, als ik de trekker achteruit trok dan had ik hem mee.. Moest ik de naald terug uit mijn schouder halen aangezien en lucht bij was gekomen.
Een beetje lucht in je spuit is toch niet erg?

Ja alles ging goed hoor, geen problemen! Ik gebruik gewoon de standaard slin spuitjes van 1ml.. Weet niet welke naald die hebben.. Gebruik jij naalden die je erop kan steken op de slins ? Van mij hangen dan in n Deze : [Link niet meer beschikbaar]

Het enige probleem dat ik wel had was, als ik de trekker achteruit trok dan had ik hem mee.. Moest ik de naald terug uit mijn schouder halen aangezien en lucht bij was gekomen.

Ik gebruik dezelfde slinspuitjes. In een volgend kuurtje ga ik ook maar eens winny inject proberen dan. Wat bedoel je? Met aspireren?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ja nee als de zuiger eruit is gegaan langsachter dan zit er een groot stuk lucht in hoor ;)
Het is gewoon kut om te aspireren, te hard trekken = zuiger in je handen

Ow zo. Nee na vullen voorzichtig zuiger stukje inzetten dan op z'n kop houden, even tikken, luchtbel gaat omhoog en dan spuit je de lucht eruit tot er een druppel vloeistof over de naald gaat en kun je injecteren.

Ik gebruik dezelfde slinspuitjes. In een volgend kuurtje ga ik ook maar eens winny inject proberen dan. Wat bedoel je? Met aspireren? ---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ---------- Ow zo. Nee na vullen voorzichtig zuiger stukje inzetten dan op z'n kop houden, even tikken, luchtbel gaat omhoog en dan spuit je de lucht eruit tot er een druppel vloeistof over de naald gaat en kun je injecteren.
Nee dat weet ik hoor tremendes, maar als ik de slin in mn spier zet.. Dan trek je de zuiger terug(aspireren) maar dan als je te hard trekt heb je hem in uw handen.. Als je dan terug de zuiger instopt heb je een luchtbel, moet je terug je slin naald eruit doe.. omdraaien en lucht eruit doen.. Is onhandig als er 1ML inzit..

Nee dat weet ik hoor tremendes, maar als ik de slin in mn spier zet.. Dan trek je de zuiger terug(aspireren) maar dan als je te hard trekt heb je hem in uw handen.. Als je dan terug de zuiger instopt heb je een luchtbel, moet je terug je slin naald eruit doe.. omdraaien en lucht eruit doen.. Is onhandig als er 1ML inzit..

Oh die manier. Zelf niet gehad eigenlijk.

Klinkt als n hoop gedoe met die slin... :/

Kan maar gaat über sloom

Voordelen: Je voelt er niets van, ook geen pip.
Nadelen: Als je olie gebruikt gaat het heel erg langzaam, lekker klooien ermee:)

Opzuigen met slin zou ik niet doen als je geen geduld hebt. Ik zou gewoon de groene naald op de slin zetten en optrekken en daarna hem verwisellen als je gaat spuiten met de slin naald. Voor mensen met een laag bf is het beter om een slin spuitje te gebruiken dan de groene/blauwe naald.
p.s: Als je hem helemaal met 1ml vult en je gaat aspireren kan de trekker er wel eens uitschieten.

Even voor de goede orde, die insulinespuiten zitten niet vast dan? Dacht altijd dat het n geheel was.. Zie nu voor het eerst pas dat je ook gewoon slin naaldjes kan kopen voor op een spuit, zoals deze: http://www.daxtrio.nl/injectiemater...aald-bd-microlance-30g-0-3x13mm-geel-100.html

2ml spuit inc met die naaldjes is niet goed/fijn dan? Die insulinespuiten hebben ook nogal een pittige prijs. Losse naaldjes en spuiten ben je een tientje kwijt, voor insulinespuiten drie keer zoveel. Snap wel dat je de IU's kan aflezen op zo'n spuit, maar ik heb het gewoon over AAS injecteren met dat soort naaldjes.

Even voor de goede orde, die insulinespuiten zitten niet vast dan? Dacht altijd dat het n geheel was.. Zie nu voor het eerst pas dat je ook gewoon slin naaldjes kan kopen voor op een spuit, zoals deze: http://www.daxtrio.nl/injectiemater...aald-bd-microlance-30g-0-3x13mm-geel-100.html

2ml spuit inc met die naaldjes is niet goed/fijn dan? Die insulinespuiten hebben ook nogal een pittige prijs. Losse naaldjes en spuiten ben je een tientje kwijt, voor insulinespuiten drie keer zoveel. Snap wel dat je de IU's kan aflezen op zo'n spuit, maar ik heb het gewoon over AAS injecteren met dat soort naaldjes.

Nee nee, zo zit het helemaal niet inelkaar:D De spuiten zijn helemaal niet duur via http://www.praxisdienst.nl/nl/Injec...n+voor+Eenmalig+Gebruik+U+40+0+33+x+13mm.html

11,50 cent per spuit? Je kan de slinnaaldje vervangen door een dikkere naald om op te trekken dus ja ze zitten niet eraan vast zoals bij daxtrio... En je kan beter spuiten met een slinnaaldje waarvan je helemaal NIETS van voelt voor en na. Wil je helemaal goedkoop uit zijn zou ik dan gewoon die gele naaldjes kopen, kan je ook meer dan 1 ml mee injecten:cool:

Nee nee, zo zit het helemaal niet inelkaar:D De spuiten zijn helemaal niet duur via http://www.praxisdienst.nl/nl/Injec...n+voor+Eenmalig+Gebruik+U+40+0+33+x+13mm.html

11,50 cent per spuit? Je kan de slinnaaldje vervangen door een dikkere naald om op te trekken dus ja ze zitten niet eraan vast zoals bij daxtrio... En je kan beter spuiten met een slinnaaldje waarvan je helemaal NIETS van voelt voor en na. Wil je helemaal goedkoop uit zijn zou ik dan gewoon die gele naaldjes kopen, kan je ook meer dan 1 ml mee injecten:cool:

Kijk dat scheelt al :D
Dus in principe kan je op die van jou gewoon een grotere naald proppen. 't nadeel met een grotere spuit en insuline naald (normale dus, 2/5ml) is dus alleen dat je hard moet duwen?

Kijk dat scheelt al :D
Dus in principe kan je op die van jou gewoon een grotere naald proppen. 't nadeel met een grotere spuit en insuline naald (normale dus, 2/5ml) is dus alleen dat je hard moet duwen?

ja gewoon een grotere erop proppen en optrekken. daarna kleintje erin steken. hoezo moeilijk doen met een grote naald ala je her ook veel makkelijker en minder pijnvol kan doen:D?

Terug
Naar boven