- Waardering
- 8.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey MuscleArmy, zulke dagen zitten er wel eens bij. Ik weet nu dat ik dat gewoon over me heen moet laten komen en het uit moet zitten. Dat werkt wel een beetje.
Een praktische tip voor wanneer je gedachteloos je emoties wegeet; op zo'n dag is shredden voor mij extra moeilijk, ik wil op dat soort dagen geen honger hebben want dan is de kans groter dat ik in de fout ga. Ik gun mezelf dan een vol/voldaan gevoel maar met producten die nog relatief safe zijn. Wat mij helpt is bv een kilo Griekse yoghurt 10% te eten. Daar geniet ik van en is beter dan koekjes oid. Dat is nog steeds ruim 1000 kcal maar daar gaat het niet om. Het houdt me beter on track en geeft me niet dat waardeloze gevoel dan van een ongeplande cheat. Ik sta mezelf dus dingen toe, maar wel op mijn voorwaarden.
Je beste startpunt is nu. Vandaag. Geen smoesjes.Erg motiverend en inspirerend topic. Ik volg.
Ben zelf 120kg 198 47(27 juli) 48. En wil zeker 20 kilo kwijt.
Wil snel ook een log aan maken. Mijn verjaardag is daar een mooi startpunt voor.😁
Goed bezig hoor! Echt netjes hoe je nu doorpakt.Meteen aangepast en update maand verschil weer. Stats linkse foto kg 74,6 met 11,5% VP
Stats rechts 76,3 kg met 10,5% VP. Noob gains kicking in lol. Maar zonder jokes echt heel blij mee weer. Ik moet leren minder onzeker te zijn.
![]()