AndroidHealthClinic

In beslag genomen AAS België

Huilebalken...

Wat een dramatisch gedoe.. Gaat trouwens duidelijk over melanotan in het artikel.

Ik dacht wel dat dit artikel hier gepost zou worden.. Is natuurlijk weer slecht voor ons Belgen, alleen maar meer reden om NOG strenger te gaan controleren :\ Soms wou ik echt dat ik in Nederland woonde..

Ik dacht wel dat dit artikel hier gepost zou worden.. Is natuurlijk weer slecht voor ons Belgen, alleen maar meer reden om NOG strenger te gaan controleren :\ Soms wou ik echt dat ik in Nederland woonde..

Er staat je in ieder geval geen strenge grensovergang in de weg :p

Wat een overdreven gedoe weer. Criminaliteit op straat zouden ze beter aanpakken, wat maakt dat nu uit als iemand zijn eigen wil verbeteren? Schaf dan ineens plastische chrirugie ook af.

heb speciaal de krant gekocht vandaag. er stond alleszins ook in dat 2012 een kanteljaar was omdat ze voor het eerst ook grondtsoffen voor aanmaak van AAS hadden gevonden in België.
hoop dat in GvA wat meer nuttige info te vinden is dan online.

waarom ze dit orgaan in leven houden is mij een raadsel. je zou denken dat ze in tijden van crisis wel betere mogelijkheden hebben om hun geld te spenderen.

Klopt ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze inderdaad een UG lab in België hebben opgerolt en dat België nu dus ook verantwoordelijk zou zijn voor de productie ipv enkel de consumptie.

Terug
Naar boven