Hoi
Ik ben hier al tijden aan het lezen over van alles en nog wat en heb ook het boek BFFM gelezen vorig jaar. (herinner er niet al te veel meer van) maar heb nu toch wat moeite met het cutten.
Stats:
1.95
99 kg
13% vet volgens accu measure (in hoeverre ik hem goed gebruik)
voeding:
niet echt regelmatig, begin van de cut ben ik totaal zonder kh begonnen omdat ik dacht dat dit de bedoeling was.
nu met het ontbijt:
whey shake 40 gram
4 boterhammen pindakaas
naar het werk:
salade:
halve krop sla, tomaat, komkommer en 150 gr kip
bak kwark of blikje tonijn in olie beetje verdeeld
PWM
whey shake 40 gr + dextro (twijfel over dextro)
avondmaal ook vlak na de training: salade of wokgroente met kip/vis/gebakken ei.
voor het slapen gaan bak kwark
training:
na het werk gelijk trainen
3 keer per week kt
cardio beetje onregelmatig. probeer iig 3 keer per week (hardlopen, fietsen in gym, wielrennen op rollerbank en dan 35 tot 60 min ongeveer.
Probleem is dus dat ik niet afval in gewicht, ben laatste 2 weken 1% afgevallen volgens me vetmeter maar heb hem pas 3 keer gebruikt dus kan net zo goed een meetfout zijn geweest.
was in 2 weken niet afgevallen. 1% vet kwijtgeraakt en me kracht is omhoog.
dit is natuurlijk goed maar als ik bedenk dat de kans dat dit gebeurt erg klein is en ik misschien gewoon fout gemeten heb.
Zou graag op en aanmerking willen hebben op me eetschema e.d.
Gr, Mark
Ik ben hier al tijden aan het lezen over van alles en nog wat en heb ook het boek BFFM gelezen vorig jaar. (herinner er niet al te veel meer van) maar heb nu toch wat moeite met het cutten.
Stats:
1.95
99 kg
13% vet volgens accu measure (in hoeverre ik hem goed gebruik)
voeding:
niet echt regelmatig, begin van de cut ben ik totaal zonder kh begonnen omdat ik dacht dat dit de bedoeling was.
nu met het ontbijt:
whey shake 40 gram
4 boterhammen pindakaas
naar het werk:
salade:
halve krop sla, tomaat, komkommer en 150 gr kip
bak kwark of blikje tonijn in olie beetje verdeeld
PWM
whey shake 40 gr + dextro (twijfel over dextro)
avondmaal ook vlak na de training: salade of wokgroente met kip/vis/gebakken ei.
voor het slapen gaan bak kwark
training:
na het werk gelijk trainen
3 keer per week kt
cardio beetje onregelmatig. probeer iig 3 keer per week (hardlopen, fietsen in gym, wielrennen op rollerbank en dan 35 tot 60 min ongeveer.
Probleem is dus dat ik niet afval in gewicht, ben laatste 2 weken 1% afgevallen volgens me vetmeter maar heb hem pas 3 keer gebruikt dus kan net zo goed een meetfout zijn geweest.
was in 2 weken niet afgevallen. 1% vet kwijtgeraakt en me kracht is omhoog.
dit is natuurlijk goed maar als ik bedenk dat de kans dat dit gebeurt erg klein is en ik misschien gewoon fout gemeten heb.
Zou graag op en aanmerking willen hebben op me eetschema e.d.
Gr, Mark