XXL Nutrition

Stelling In een kuur groei je al met 3 maaltijden/dag

Peiling Peiling in een kuur groei je al met 3 maaltijden

• ja

Stemmen: 27 25,2%
  • nee, onzin

Stemmen: 11 10,3%
  • Met minder groei ik al

Stemmen: 3 2,8%
  • Je moet juist meer eten dan normaal

Stemmen: 34 31,8%
  • Ik eet hetzelfde en ik groei

Stemmen: 8 7,5%
  • weet ik niet

Stemmen: 24 22,4%

• Totaal stemmers
    107
  • Peiling gesloten .

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Laatst bewerkt:
(geen ervaring mee uiteraard)

Je zal waarschijnlijk wel groeien, maar ik denk toch dat het in een kuur de bedoeling is il juist meer te eten en meer te trainen, om nog meer te gainen.

Overigens is je stelling niet zo duidelijk, aangezien het aantal maaltijden per dag niets zegt :D
(je kan in 3 maaltijden evenveel eten als in 6 maaltijden bedoel ik)

Wat leuk dat je wat vaker langs komt hier kerel!

Ik neem aan dat deze enquete deels tot stand is gekomen door dat filmpje van laatst waarin iemand zei dat we niet zo overdreven moeten doen met onze maaltijden.

Dit zou dus ook in de voeding-sectie kunnen worden geplaatst vind ik maar laten we het even aanzien wat de aas-users ten aanzien van hun gebruik van deze stelling vinden.
Als het een teveel puur voeding isue word verplaats ik deze.

Zelf kies ik voor ''weet ik niet'', omdat ik het niet weet:D

Want als je je aan 3 flinke maaltijden wil houden, moeten we dan ook niet een shake/bak kwark voor t slapen gaan skippen?

En de PWO sups?

Of rekenen we die niet mee als maaltijd?

AS verhoogd de eiwitsynthese dus de eiwitiname dient imo vanzelfsprekend ook verhoogd te worden. Meerdere maaltijden zorgen voor een meer stabiele aminozuur niveau in je bloed. Waar minder maaltijden zorgen voor hoge pieken.. hoge pieken geven lage dalen.

Ook is het imo een stuk makkelijk om je eiwitinname te verspreiden over meerdere maaltijden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat leuk dat je wat vaker langs komt hier kerel!

Ik neem aan dat deze enquete deels tot stand is gekomen door dat filmpje van laatst waarin iemand zei dat we niet zo overdreven moeten doen met onze maaltijden.

Dit zou dus ook in de voeding-sectie kunnen worden geplaatst vind ik maar laten we het even aanzien wat de aas-users van deze stelling vinden.

Nee, geen filmpje gezien waarin dat voorkwam, ik had het gelezen op internet.Dus niet gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Dan tel jij in een maaltijd toch 50 gram als je dat wilt.;)

Dan hou je het gewoon op smorgens 50 gram, smiddags 50 gram en voordat je naar bed gaat 50 gram.

Ok, veel te weinig imo.
Zoals Sava al zei: 'AS verhoogt de eiwitsynthese dus de eiwitiname dient imo vanzelfsprekend ook verhoogd te worden'

150 gram per dag is weinig (kuren of niet...)

Ok, veel te weinig imo.
Zoals Sava al zei: 'AS verhoogt de eiwitsynthese dus de eiwitiname dient imo vanzelfsprekend ook verhoogd te worden'

150 gram per dag is weinig (kuren of niet...)

Als dus de tussendoortjes ge-skipt worden zal een maaltijd zo'n 90 a 100 gram moeten bevatten.

Gaat niet om aantal maaltijden, maar het gaat erom wat je per dag naar binnen krijgt.

Als jij het kan presteren om 3x2000kcals naar binnen kan krijgen dan groei je zeker. Toch denk ik dat je het moet verdelen over meer maaltijden. Niet om je stofwisseling of andere BS, maar gewoon puur omdat je dan w.s. in totaal meer kcals binnen kan krijgen. En dat is want je wilt in een kuur denk ik?

Gaat niet om aantal maaltijden, maar het gaat erom wat je per dag naar binnen krijgt.

Als jij het kan presteren om 3x2000kcals naar binnen kan krijgen dan groei je zeker. Toch denk ik dat je het moet verdelen over meer maaltijden. Niet om je stofwisseling of andere BS, maar gewoon puur omdat je dan w.s. in totaal meer kcals binnen kan krijgen. En dat is want je wilt in een kuur denk ik?

Maar als ik het presteer om het in 3 keer te doen (alles binnen krijgen) zou het geen verschil uitmaken volgens jou?

Succes met deze enquete, ik ga naar Turkie-stan (Beverwijk).

Sowieso KAN ik al niet eens minder eten, want dan verga ik van de honger. Ik denk zelf dat de 'snelheid' waarmee je groeit in dit geval bepaald wordt door de hoeveelheid maaltijden. Hoe meer voedingsstoffen, hoe meer groei...

Waarschijnlijk zal je van AS gebruik met slechte voeding minder overhouden (aan spier) als AS gebruik met optimale voeding.

Maar als ik het presteer om het in 3 keer te doen (alles binnen krijgen) zou het geen verschil uitmaken volgens jou?

Als je zorgt dat je 6000kcal vóór maar vooral na je trainingen eet denk ik dat het geen significant verschil uitmaakt tov 6/7 maaltijden. Uiteraard wel met goede verhouding macronutrienten.

Terug
Naar boven