Fitness Seller

Stelling In een kuur groei je al met 3 maaltijden/dag

Peiling Peiling in een kuur groei je al met 3 maaltijden

• ja

Stemmen: 27 25,2%
  • nee, onzin

Stemmen: 11 10,3%
  • Met minder groei ik al

Stemmen: 3 2,8%
  • Je moet juist meer eten dan normaal

Stemmen: 34 31,8%
  • Ik eet hetzelfde en ik groei

Stemmen: 8 7,5%
  • weet ik niet

Stemmen: 24 22,4%

• Totaal stemmers
    107
  • Peiling gesloten .
hij zegt toch dat het n artikel is en niet n filmpje ?Of gaat het allebei over hetzelfde?

hahhaahha ,heb net het filmpje gezien.
En jullie geloven die noob ofwat ?omg....
Hij had beter wat meer gegeten dan was hem mss wat breder geweest.Die kerel kon wel goed ingehuurd zijn door "muscletech" ofzo om die dingen te zeggen.
Trouwens,die kerel is mss pas 24 jaar, hoe zou hij dan zoiets kunnen weten?Al die profbodybuilders zitten dus mis??hahhahhaha

post dat artikel eens dan "arnoldfan",dat wil ik wel s lezen.

het is wel waar dat veel bodybuilders vroeger maar 3maaltijden benuttigden.Veel bb'ers zaten zowiezo al ne halve dag in de dag dus zoveel tijd om te eten was er niet .Als je maar genoeg binnenkrijgt ,maar om alleen supplementen continue te gebruiken ....
Nadeel van zo grote maaltijden is wel dat je loom en lui bent erna,het verteert niet zo goed en heel langzaam.

hahhaahha ,heb net het filmpje gezien.
En jullie geloven die noob ofwat ?omg....
Hij had beter wat meer gegeten dan was hem mss wat breder geweest.Die kerel kon wel goed ingehuurd zijn door "muscletech" ofzo om die dingen te zeggen.
Trouwens,die kerel is mss pas 24 jaar, hoe zou hij dan zoiets kunnen weten?Al die profbodybuilders zitten dus mis??hahhahhaha

Ik vind jou argumenten net zo aanneembaar als die van hem.

Die van jou eigenlijk nog minder.
Hij praat misschien veel met profs?

En wie weet liegen de profs over hun 7 maaltijden per dag wat ze dus zeggen in hun dvd's?

Ik vind dat je niet zomaar kan zeggen ''onzin want 6 is beter klaar''.
Wat betere uitleg van jouw idee is wel gewenst.

waarom zouden ze daarover gaan liegen.Het is toch wel logisch dat als je wilt gainen ,je meer moet eten.

Meer =/= vaker.

en natuurlijk zal je groeien met n slecht dieet,zelfs als je erbij zuipt....Maar je wil er toch het maximale uit halen ofniet?

trouwens als je niet genoeg carbs binnenkrijgt zal je heel vlug opgebrand zijn.Zeker als je veel en zwaar traint.Ik heb vanzelf honger iedere 2a 3 uur.

als ik 6uren moet wachten val ik om van de flauwte

Denk dat het geen snars uitmaakt hoe vaak je eet, als je maar de benodigde voedingsmiddelen binnenkrijgt. Maar 2000 calorieën in één maal en dat 3 x per dag is wat lastig en dus lijkt mij de 6 x per dag eten gewoon de best verdraaglijke oplossing.

volgens mij was de vraag...groei je met 3 maaltijden eten terwijl je kuurt!?

daar is maar één juist antwoord op..JA...dat je meer zou moeten eten is daargelaten..maar daar ging de stelling volgens mij niet om.

Tis idd onzin...ik heb ook wel eens bijna 2000kcal in een schone(!) maaltijd gehad, 2-3 uurtjes later heb ik gewoon weer honger. Maar voor degene die denken dat 3 maaltijden goed is, doe het lekker. Ik heb er nog nooit iemand ECHT groot van zien worden.

Je zal wel degelijk groeien...maar niet optimaal en daar blijf ik bij.

Terug
Naar boven