MuscleMeat

Stelling In een kuur groei je al met 3 maaltijden/dag

Peiling Peiling in een kuur groei je al met 3 maaltijden

• ja

Stemmen: 27 25,2%
  • nee, onzin

Stemmen: 11 10,3%
  • Met minder groei ik al

Stemmen: 3 2,8%
  • Je moet juist meer eten dan normaal

Stemmen: 34 31,8%
  • Ik eet hetzelfde en ik groei

Stemmen: 8 7,5%
  • weet ik niet

Stemmen: 24 22,4%

• Totaal stemmers
    107
  • Peiling gesloten .
natural niet dan?

Kan zeker! Ik vind het alleen weinig voor zo'n beer!

500gr eiwitten, 10L water.. ???:eek:

Wat voor gekke dingen doet gij allemaal :D

OT/ Het aantal maaltijden maakt niet uit, als jij in 3 maaltijden genoeg kan binnen krijgen voor te groeien is dat voldoende. (Ik heb maar 5 maaltijden, shakes inclusief, dus 1 shake smorgens, 1 savonds en tussenin 3 maaltijden. Werkt prima.)

500gr eiwitten, 10L water.. ???:eek:

Wat voor gekke dingen doet gij allemaal :D

OT/ Het aantal maaltijden maakt niet uit, als jij in 3 maaltijden genoeg kan binnen krijgen voor te groeien is dat voldoende. (Ik heb maar 5 maaltijden, shakes inclusief, dus 1 shake smorgens, 1 savonds en tussenin 3 maaltijden. Werkt prima.)

Alles om te groeien bro :cool: :D

denk dat het ook met je genen te maken heeft hoe hard je gaat en groeit.

Meals

Bodybuilders usually split their food intake for the day into 5 to 7 meals of roughly equal nutritional content and attempt to eat at regular intervals (normally between 2 and 3 hours). This method purports to serve two purposes: to limit overindulging as well as increasing basal metabolic rate when compared to the traditional 3 meals a day. However, this has been debunked as the most reliable research using whole-body calorimetry and doubly-labeled water finds no metabolic advantage to eating more frequently

Meals

Bodybuilders usually split their food intake for the day into 5 to 7 meals of roughly equal nutritional content and attempt to eat at regular intervals (normally between 2 and 3 hours). This method purports to serve two purposes: to limit overindulging as well as increasing basal metabolic rate when compared to the traditional 3 meals a day. However, this has been debunked as the most reliable research using whole-body calorimetry and doubly-labeled water finds no metabolic advantage to eating more frequently

gelukkig heeft wiki het ook door.

Dat het geen invloed heeft op je stofwisseling zijn we al wat langer achter inderdaad. Spreiding van aminozuren heeft echter niks met je stofwisseling te maken. En is imo altijd een pre.

Dat het geen invloed heeft op je stofwisseling zijn we al wat langer achter inderdaad. Spreiding van aminozuren heeft echter niks met je stofwisseling te maken. En is imo altijd een pre.

waarom is dat een pre? er is onderhand zat research voorbij gekomen waaruit blijkt dat bij piekende amino inname (dus 3-4 innamens tov 6-7) je lichaam efficienter met amino's omgaat.

ik zit op gemideld 400gr als ik in de kuur zit

gast ,stop jij maar gauw met kuren.

Ach kerel, als ik naar 500 gram eiwit ga en 10 liter water dan ben ik iedere dag aan de schijt.

Ik vind dat die gast in het filmpje wel een punt heeft.

Maar vinden jullie nou de tussendoortjes zoals shakes en eiwitrepen ook maaltijden?

Als het totaal aantal cal hetzelfde is.. denk ik niet dat het veel verschil gaat maken.

wat een vraag. Je metabolisme wordt zowieso verhoogt dus je moet meer eten om te groeien heel logisch.

Ach kerel, als ik naar 500 gram eiwit ga en 10 liter water dan ben ik iedere dag aan de schijt.

Ik vind dat die gast in het filmpje wel een punt heeft.

Maar vinden jullie nou de tussendoortjes zoals shakes en eiwitrepen ook maaltijden?

Ik vind van wel, of ik nou mijn eiwitjes haal uit whey of uit kip.

Ik zie het verschil niet.

Terug
Naar boven