AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

Je was oppermachtig!! Nu datzelfde kunstje doen op het NK op dezelfde plek!

Leuk verslagje en oprecht nummer 1!

See ya soon Pooh-bear!!

Niets dan lof over je prestaties en de organisatie...een van de best / leukste georganiseerde wedstrijden !

Lekker gedaan Alex, mooie aanloop naar het NK toe, dat je daar even hard ass mag kicken!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.745
Verslagje NK Teams met Teun Moors:

Onderdeel 1: Bakdeadlift max - last man standing

320-360-400 good lift en 440 no lift. Zowel voor Teun en mij. Gedeelde 2e plaats hier op

Uitpakhoogte was hoger dan normaal. Vond het geen fijne hoogte, kon moeilijk spanning zetten. Liever wat lager gehad. Een suit gebruiken had voor dit probleem ook uitkomst geboden. Niet ontevreden omdat ik in mijn trainingen nog niet naar een max toe aan het werken ben. Desondanks wel het gevoel momenbteel over een redelijke max te beschikken (voor mijn doen dan ;) )

Onderdeel 2: Rocklift 90kg en/of 125kg op hh

2*125 rock 1ste plaats hier op

Team Boeijen/ Zoundri & Wagenaar/ Langhorst hadden 10 herhalingen met de 90kg rock. Ik kon kiezen op alleen voor 11 reps op de 90 stone gaan of 1 keer de 125kg drukken. Nou, met dit weer was de keuze snel gemaakt. Voor de 125 gaan. Na een solide rep gemaakt te hebben was ik niet helemaal zeker van de winst omdat Kelvin en Richard nog moesten. Dus nog maar een 2e er achteraan. Erg blij met dit resultaat, maar wel meteen een vern#$kte rug. Nu leiding overgenomen in klassement.

http://www.facebook.com/l.php?u=htt...QFCHhVyAQHLNKpK1Xn1khIwXZ9twrlGrS9UeusUBn70Wg

Onderdeel 3: Medley 390 yoke en 8 tyre flips

Snelste tijd 51sec hierop.

Ik een goede run met yoke, Teun erg snel op tyre. Alleen de wissel bij de band ging niet zoals het moest. Heeft een paar tikken gekost. Gelukkig wel Richard & Kelvin voor kunnen blijven. Hun hadden 53 sec. Had wel eens de tussentijden op de onderdelen willen weten. Koppositie verstevigd!

Onderdeel 4: Powerstairs 185-225-275

15 treden, 4e plaats hierop

Jawel hoor, mijn lievelingsonderdeel wat mij de titel in 2009 kostte. Met mijn dikke korte benen echt een moeilijk onderdeel. Al zou mijn techniek beter zijn, dan zou een goede tijd nog steeds niet waarschijnlijk zijn. Ik de eerste twee gewichten naar boven. Redelijk tempo dacht ik, verslikte me alleen in de laatste trede. Teun, knap 3 trappen met de 275kg. Onderdeel overleefd. Met een half punt voor de finale in. Rug was op dit moment op. Teken dat er werk aan de winkel is voor de individuele NK

Onderdeel 5: Stones 120-140-160-180-200

4 stenen in een rappe tijd. 2e plaats hierop

Teun de 120, ik de 140 en 160, Teun de 180. Dit ging vrij rap. Er werd veel geklaagd over gladde stenen. Hier hadden wij gelukkig geen last van. Alleen had Jantje Beton (die een half punt achter ons stond) zijn naam waargemaakt. Hij legde de 200kg steen er op. Dit lukte me niet. Kreeg hem nog aardig gelapt, maar mijn bovenrug gaf niet thuis op het laatste stuk. Helaas pindakaas.

Kijk terug op een mooie strijd, een 2e plaats is zeker niet slecht. Na 3de op NK loglift ontbreekt er nog maar 1 podiumplek voor mij op NK's dit jaar ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 17:29 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=uo-X1icLuwo

Knap gedaan Alex(en Teun), nu nog een 1e plek erbij:D.

Pressbeast from hell!

knap gedaan man;) jmmr van stone.

Als ik dit zo lees zijn Alex en Teun nagenoeg aan elkaar gewaagd , top gedaan en dit bewijst dat Nederland toch maar serieus rekening moet gaan houden met STML , niet alleen Alex en Teun , maar ook de andere sterke jongens niet te vergeten...

nog gefeliciteerd jullie! wie was nou zijn riem vergeten?:)

Mooi gepresteerd mannen, jammer dat ik jullie niet heb kunnen toeschreeuwen.

Terug
Naar boven