flashteck
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reageer dan niet als je alleen de titel leest.een echte 15% ? hoe bedoel je ? bestaat er dan al een valse 15% ook ?
en om eerlijk te zijn had ik gewoon de titel gelezen en niet de andere dinge maar 100 kg naar 85 kg in 10 weken is mogelijk denk ik. mijn excuses![]()

Gozert, terug naar je positiviteitstrainingen en zeur niet op iemand die zijn strepen al meer dan verdient heeft op dit forum. Qua kennis mbt het lichaam en BB is DieNase veel verder dan jij, accepteer dat als een man. Voor de rest sluit ik me richting TS aan bij de woorden van DeNeus.een echte 15% ? hoe bedoel je ? bestaat er dan al een valse 15% ook ?
en om eerlijk te zijn had ik gewoon de titel gelezen en niet de andere dinge maar 100 kg naar 85 kg in 10 weken is mogelijk denk ik. mijn excuses![]()
Als het al een echte 15% is!
Wel treurig dat je eerst zegt: "Als je er in geloofd dan kan het!" en nu terugkrabbeld en zegt wat wij ook al de hele tijd roepen! Die 15kg kan wel maar dat is niet alleen vet.
Het is "dan mij" trouwens en zinnen beginnen met een hoofdletter.
Het is zelfs "dan ik"...Verder is het "gelooft" (niet jouw fout maar die van Flashtech) en terugkrabbelt (wel jouw fout).Het is "dan mij" trouwens en zinnen beginnen met een hoofdletter.

Goedenavond,
Ik ben nu in mn derde week en begon mijn schema op 102 kilo en weeg momenteel 96/97 Kg. Na zondag nog 7 weken te gaan. Het sporten en eten gaan beiden goed. Ik vind vooral het voedingsschema wel zwaar om vol te houden maar ik ga ermee door.
.maak een nieuwe sheet op deze excel.
Is uitgebreider, dan word er rekening gehouden met je activiteitsfactor, VP,etc...
En ja , alles is mogelijk, als je er zelf maar in geloofd!
Nu een tip: weet niet of je frisdrank drinkt, zoja, STOP ERMEE, dan zal je in zeer snelle tijd veel meer afvallen.
VEEL succes!

Ik snap dat je snel wil afvallen, been there, done that myself. In het begin zul je sowieso snel afvallen (watergewicht bij mij althans). Daarna wordt het zwaar op 2000 kcal (je moet dagelijks theoretisch gezien een tekort van 1500 kcal hebben). Zorg er ook voor dat je eens in de 10-14 dagen een refeed houdt (1 dag boven onderhoud eten) anders vertraagt je metabolisme te veel. Ik zou er toch iets langer voor nemen, vind 1kg per week al genoeg. Maar goed, als je dit kunt volhouden, dan wens ik je er veel succes mee! It's not going to be easy.