XXL Nutrition

In tien weken van 100 kg naar 85 kg, feedback graag

een echte 15% ? hoe bedoel je ? bestaat er dan al een valse 15% ook ?

en om eerlijk te zijn had ik gewoon de titel gelezen en niet de andere dinge maar 100 kg naar 85 kg in 10 weken is mogelijk denk ik. mijn excuses :D

en om eerlijk te zijn had ik gewoon de titel gelezen en niet de andere dinge maar 100 kg naar 85 kg in 10 weken is mogelijk denk ik. mijn excuses :D
Reageer dan niet als je alleen de titel leest. ;)

Gozert, terug naar je positiviteitstrainingen en zeur niet op iemand die zijn strepen al meer dan verdient heeft op dit forum. Qua kennis mbt het lichaam en BB is DieNase veel verder dan jij, accepteer dat als een man. Voor de rest sluit ik me richting TS aan bij de woorden van DeNeus.

Als het al een echte 15% is! ;)
Wel treurig dat je eerst zegt: "Als je er in geloofd dan kan het!" en nu terugkrabbeld en zegt wat wij ook al de hele tijd roepen! Die 15kg kan wel maar dat is niet alleen vet. :rolleyes:

Het is "dan mij" trouwens en zinnen beginnen met een hoofdletter.

:o Het is zelfs "dan ik"...Verder is het "gelooft" (niet jouw fout maar die van Flashtech) en terugkrabbelt (wel jouw fout).

On-topic: Doelen stellen is prima, maar hecht er niet te veel waarde aan. Laat je in ieder geval niet demotiveren als je het doel niet haalt. Verder veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Goedenavond,

Ik ben nu in mn derde week en begon mijn schema op 102 kilo en weeg momenteel 96/97 Kg. Na zondag nog 7 weken te gaan. Het sporten en eten gaan beiden goed. Ik vind vooral het voedingsschema wel zwaar om vol te houden maar ik ga ermee door.

Goedenavond,

Ik ben nu in mn derde week en begon mijn schema op 102 kilo en weeg momenteel 96/97 Kg. Na zondag nog 7 weken te gaan. Het sporten en eten gaan beiden goed. Ik vind vooral het voedingsschema wel zwaar om vol te houden maar ik ga ermee door.

Vergeet je wel niet om af en toe te refeeden? Merk dat ik altijd na een refeed weer met volle moed de volgende week inga ;).

maak een nieuwe sheet op deze excel.

Is uitgebreider, dan word er rekening gehouden met je activiteitsfactor, VP,etc...

En ja , alles is mogelijk, als je er zelf maar in geloofd ;)!

Nu een tip: weet niet of je frisdrank drinkt, zoja, STOP ERMEE, dan zal je in zeer snelle tijd veel meer afvallen.

VEEL succes!

Thnx voor het schema :D
Echt zalig..

Ik snap dat je snel wil afvallen, been there, done that myself. In het begin zul je sowieso snel afvallen (watergewicht bij mij althans). Daarna wordt het zwaar op 2000 kcal (je moet dagelijks theoretisch gezien een tekort van 1500 kcal hebben). Zorg er ook voor dat je eens in de 10-14 dagen een refeed houdt (1 dag boven onderhoud eten) anders vertraagt je metabolisme te veel. Ik zou er toch iets langer voor nemen, vind 1kg per week al genoeg. Maar goed, als je dit kunt volhouden, dan wens ik je er veel succes mee! It's not going to be easy.

Helemaal mee eens,

Zelf ben ik in 12 weken 20 kilo kwijt geraakt simpelweg door standaard op 2200 calorie en te zitten, 4 x in de week fitness mooi afwisselend schema , en verders geen cardio (doe ik op werk al genoeg.
Eet morgens en ook avonds en tussendoortjes meer eiwitrijk voedsel verders 3 x per dag gezond om aan de 1800 calorie en te komen en de rest aan eiwitten volmaken kwark kipfilet vis...

Maar wat DJR89 ook al zei is MINSTENS 1 x in de 2weken een dagje lekker losgaan eet gerust een stuk meer even op krachten komen weer dat heb je echt nodig als je het strak volgt en je krijgt er een lekkere boost van, nadat je zon snackdag gehad hebt zit je met 2 dagen weer in afvalmodus en veel water drinken litertje of 3 verders zat ik veel aan de crystal clear enkele keer wat cola light gek op cola:P

Hoop dat je er wat aan hebt zat 3 weken geleden al op 10% bodyfat en het werkt perfect, en ik kom ook uit de 24+ bodyfat , ben gelukkig nog wel redelijk groot na al het afvallen (Wegenbouw<3) haha

Gr nick

Terug
Naar boven