XXL Nutrition

in welke kleding ga jij stappen?

van stappen krijg ik gyno

of naar mij of zet ze op je hyves

Sportschoenen/semi sportschoenen, spijkerbroek (meestal baggy), strak shirtje...

ik draag nooit jeans dit vind ik hatelijk voor mijn trouwe kloten :D dus altijd training maar hier in belgië mag je nergens binnen met training dusja ga ik gewoon niet meer stappen

La Rue C'est Ma Vie !

haha dat is toch geen reden om helemaal niet op stap te gaan???

• Topic Starter Topic Starter
ik draag nooit jeans dit vind ik hatelijk voor mijn trouwe kloten :D dus altijd training maar hier in belgië mag je nergens binnen met training dusja ga ik gewoon niet meer stappen

La Rue C'est Ma Vie !

wake up man, de bee gees zijn zooooo jaren 70, baggy spijkerbroeken zijn in.

euhm ja en nee.. ik doe het voor mijn eigen veiligheid ik heb een groot alcohol probleem als ik mensen zie drinken krijg ik zelf zin... dan begin ik met 1tje... en dan eindig ik ergens meestal met problemen en wordt ik wakker waar ik het zelf neitmeer weet of in het kachot dus nee thanx ik heb mijn lesje geleerd in de gevangenis :)
liever wat met mijn maten rondlopen zij roken hele tijd jointjes maar kan me nix schelen daar ben ik al 3 jaar mee gestopt.
als ik nu nog eens drink zorg ik gewoon dat ik maar een maximum meeheb en zeer ver verwijderd ben van nachtwinkels en ook zorg ik dat ik geen geld of bankkaart bijheb en zeg al op voorhand tegen mijn vrienden dat ze mij geen geld mogen geven hehe ;) wat je toch niet allemaal moet doen om van de drank te blijven :D

wake up man, de bee gees zijn zooooo jaren 70, baggy spijkerbroeken zijn in.

ik vind ze niet lekker zitten en ik heb dikke benen/kont en in spijkerjeans die spant zitte me kloten echt niet lekker... eens ik vind dat mijn benen droog genoeg zijn en men kont ook ga ik het mss nog eens proberen maar voorlopig heb ik hier nog 2 nieuwe nooit gedragen levi's broeken die mooi blijven hangen

ohja en nog een tommy hilfiger ook maar die vind ik wat gay achtig :D

Er bestaan ook baggy jeans, die zijn nog cool ook. Of heb je kloten zo groot als een voetbal?

Ontopic: Zelfde als de TS, overhemd :o met jeans en een riem.

Laatst bewerkt:
vrij casual meestal:

spijkerbroek, nette gympies, tshirt/polo/trui

Ennuh, een blouse is voor vrouwen en mannen dragen een overhemd!

euhm ja en nee.. ik doe het voor mijn eigen veiligheid ik heb een groot alcohol probleem als ik mensen zie drinken krijg ik zelf zin... dan begin ik met 1tje... en dan eindig ik ergens meestal met problemen en wordt ik wakker waar ik het zelf neitmeer weet of in het kachot dus nee thanx ik heb mijn lesje geleerd in de gevangenis :)
liever wat met mijn maten rondlopen zij roken hele tijd jointjes maar kan me nix schelen daar ben ik al 3 jaar mee gestopt.
als ik nu nog eens drink zorg ik gewoon dat ik maar een maximum meeheb en zeer ver verwijderd ben van nachtwinkels en ook zorg ik dat ik geen geld of bankkaart bijheb en zeg al op voorhand tegen mijn vrienden dat ze mij geen geld mogen geven hehe ;) wat je toch niet allemaal moet doen om van de drank te blijven :D

En ik dacht dat het met mij erg gesteld was:) ik ben verloren eens ik een cafe binnenstap. Terwijl ik oorspronkelijk iets wou drinken gewoon:o

Meestal zoiets of een hemd, en dan een nette jeans en deftige schoenen eronder.

280613389.jpg

Je moet je kleding wel strijken...

Hahaha, bij die polo's wil dat er wel eens overschieten. Ik ben niet zo heel nauwgezet op die shizzle, hemden en broeken strijk ik natuurlijk wel :D

gewoon zo:

6h1hqx.jpg

[ik ben de linkse]

Soms razor sharp, soms shabby as hell.

Terug
Naar boven