Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik draag nooit jeans dit vind ik hatelijk voor mijn trouwe klotendus altijd training maar hier in belgië mag je nergens binnen met training dusja ga ik gewoon niet meer stappen
La Rue C'est Ma Vie !

ik draag nooit jeans dit vind ik hatelijk voor mijn trouwe klotendus altijd training maar hier in belgië mag je nergens binnen met training dusja ga ik gewoon niet meer stappen
La Rue C'est Ma Vie !

wat je toch niet allemaal moet doen om van de drank te blijven 
wake up man, de bee gees zijn zooooo jaren 70, baggy spijkerbroeken zijn in.

euhm ja en nee.. ik doe het voor mijn eigen veiligheid ik heb een groot alcohol probleem als ik mensen zie drinken krijg ik zelf zin... dan begin ik met 1tje... en dan eindig ik ergens meestal met problemen en wordt ik wakker waar ik het zelf neitmeer weet of in het kachot dus nee thanx ik heb mijn lesje geleerd in de gevangenis
liever wat met mijn maten rondlopen zij roken hele tijd jointjes maar kan me nix schelen daar ben ik al 3 jaar mee gestopt.
als ik nu nog eens drink zorg ik gewoon dat ik maar een maximum meeheb en zeer ver verwijderd ben van nachtwinkels en ook zorg ik dat ik geen geld of bankkaart bijheb en zeg al op voorhand tegen mijn vrienden dat ze mij geen geld mogen geven hehewat je toch niet allemaal moet doen om van de drank te blijven
![]()
ik ben verloren eens ik een cafe binnenstap. Terwijl ik oorspronkelijk iets wou drinken gewoon