AndroidHealthClinic

in welke kleding ga jij stappen?

gewoon zo:

6h1hqx.jpg

[ik ben de linkse]

Whaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Spijkerbroek en shirtje. Als het zou kunnen gewoon nikes eronder maar dan kom je hier nergens binnen dus een paar nette onder protest.

• Topic Starter Topic Starter
Meestal zoiets of een hemd, en dan een nette jeans en deftige schoenen eronder.

280613389.jpg

Polo'tjes staan wel goed als je daar de fysiek voor hebt.

Die vuile teringkakkers met die ralf lauren polo's is geen porem, komen er een paar van die dunne vel-over-bot-armpies onder die veels te losse mouwen vandaan, en dan hebben ze nog een s'je aan.

Die vuile teringkakkers met die ralf lauren polo's is geen porem, komen er een paar van die dunne vel-over-bot-armpies onder die veels te losse mouwen vandaan, en dan hebben ze nog een s'je aan.

Hehe, polo's moet je idd armen voor hebben, vind ik ook. De stof die ze ervoor gebruiken is meestal wat ruwer zodat de mouwen in hun vorm blijven als ze niet licht aanspannen. Lijkt wel een fiesspaak door een hoepel, ziet er echt niet uit.

iemand enig idee welk merk dit is? vorm en stof staan me wel aan, maar het nadeel van polo's is dat ze vanonder zo loose as hell zijn als je een wat stevigere schouder en borst partij hebt.

Dit is er een van Scapa. Gay merk, maar dat belachelijke vlaggenlogo staat er iig niet op. Tegenwoordig laat ik ze ook gewoon tailleren. L past me niet meer zo, en ik zit met een taille van 82cm, zit weinig anders op.

haha inderdaad ja :p

stappen is voor superdudes, als je echt hardcore bent blijf je thuis met een bakje rijst

casual

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gunman is de nieuwe sanca a la :roflol: ?

Jeans en t-shirt.

Terug
Naar boven