AndroidHealthClinic

in welke kleding ga jij stappen?

op café : jeansbroek, hemd (korte of lange mouwen, seizoensgebonden).

in dancing : jeansbroek, eenvoudig shirt al dan niet zonder mouwtjes.

dus altijd sober maar een beetje sTvol, eenvoud siert.
verstandige wijven vallen niet voor al die blingbling en ik moet geen barbietrut met blingbling.

en draag meestal combats of iets dat wat stevig rond de voet zit.

Long sleeve in bescheiden kleur + Jeans.

Gewoon hoe ik er in het dagelijkse leven uitzie, losse jeans, riem en schoenen (met passende kleur), overhemd en stropdas (die overigens ook passen met kleur en patroon). Af en toe ook nog wel een jasje eroverheen, ligt aan het overhemd.

Oh, en accesoires ook natuurlijk. Paar ringen om mijn vinger, meestal 1 of 2 kettingen.

All part of the game.

Meestal een blouse oid... Dit soort dingen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

die afro erbij is ill man! zul je wel veel bitsjes mee krijgen met uitgaan ofwa?

:D

Op mn hyves staat een foto met mij in uitgaanskledij ;)

Moet wel even opmerken 'een blouse' wordt in België enkel gebruikt voor vrouwelijke kledij, wel grappig:) wij zeggen simpelweg hemd.

waar halen jullie overhempjes? Laatste die ik aantrok in een winkel kreeg ik niet meer uit :roflol:

hema/makro :D (wel saai maar kan je goed combineren ;))

soms in een 'mode' winkel alleen meot ie wel in aanbieding zijn hehe ga geen 90 euro neertellen voor een hempie :roflol:

hema/makro :D (wel saai maar kan je goed combineren ;))

soms in een 'mode' winkel alleen meot ie wel in aanbieding zijn hehe ga geen 90 euro neertellen voor een hempie :roflol:

Het is inderdaad wel triest hoe duur sommige kleren zijn:mad:enkel omdat het van een merk is wat niet garandeert dat je superkwaliteit hebt. Tommy Hilfiger geeft nog kwaliteit maar veel te duur voor wat katoen..
Ga bv maar is binnen in Pierrot Fashion, een Armani tshirt voor de prijs van 75 euro:rolleyes:

Het is inderdaad wel triest hoe duur sommige kleren zijn:mad:enkel omdat het van een merk is wat niet garandeert dat je superkwaliteit hebt. Tommy Hilfiger geeft nog kwaliteit maar veel te duur voor wat katoen..
Ga bv maar is binnen in Pierrot Fashion, een Armani tshirt voor de prijs van 75 euro:rolleyes:

ik snap de prijsverhoudingen ook niet. Ik heb 2 Hilfiger broeken van 90 euro en dan verkopen ze hun truis aan 100 euro?

Naakt. Zie geen reden om iets aan te trekken, als het uiteindelijk toch allemaal van je lichaam gescheurd wordt door al die schreeuwende fans.

Bedankt voor alle tips jongens. Hier kan ik wel wat mee! Ik hoop nu wat hipper voor de dag te kunnen komen.

Ps. let op dat je je armen aanspant (of er nou iets te flexen valt of niet) als er een foto gemaakt wordt tijdens het stappuuh.

Beetj afhankelijk van de uiteindelijke bestemming:

of: 2-3 delig gekleed
of: Geheel in het wit (witte spijkerbroek i.c.m. witte polo of t-shirt + witte sportschoenen)
of: zwart t-shirt/polo i.c.m. zwarte commandobroek en magnums

Terug
Naar boven