Fitness Seller

In welke weken zie je het meest af na je kuur?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hallo

Ik heb er net mijn eerste kuur opzitten (10 weken 500mg test e per week) en zit nu in de tweede week van mijn nakuur.

De eerste week van de nakuur (20mg nolva en 20mg aromasin ED) had ik nergens last van en mijn kracht bleef hetzelfde als tijdens de kuur. Waarschijnlijk omdat er toen nog wat test in mijn systeem zat.

Nu, de tweede van van mijn nakuur, lijkt alles al wat minder vlot te gaan: weinig motivatie om te trainen en waar ik tijdens mijn kuur vlotjes 8 reps uithaalde, haal ik er nu maar 6 of 7 uit.

Mij lijkt het me logisch dat nu de moeilijkste periode bezig is: vrijwel alle test heeft mijn lichaam verlaten en de nakuur is nog niet lang genoeg bezig om al hersteld te zijn. Een weekje of twee op de tanden bijten nu, dacht ik.
Maar op andere fora lees ik dat velen het meest last hebben niet in de pct, maar wel als de pct voorbij is.

Klopt dat? Of is het wel degelijk de nakuur zelf die het zwaarst is?

Bedankt!

Ik had zelf geestelijk altijd het meeste last tijdens de nakuur, maar nog geen dip qua kracht en massa. Kracht eigenlijk nooit een dip in gehad, maar massa werd altijd wel wat minder na de nakuur.

de eerste twee weken vind ik het allemaal nog prima .je raakt wat vocht kwijt enz waardoor je er zelfs iets beter uit ziet (in mijn ogen)
na week 4 begint het bij mij toch te minderen ...

Ligt ook geheel aan het middel, na een oral of MT is de AAS bij stoppen zo uit je systeem. Na test e zit je de eerste 2 weken feitelijk nog met ver boven normale test niveaus. Na test e voel ik me na 6 weken weer wat beter maar dit is vooral mijn (mentale)welbevinden. Het gevoel van een test gehalte hebben van een klein meisje voelt gewoon niet fijn. Vooral met exemestane na een kuur met tren voel ik me een week of twee echt een emo. Libido is dan ook 0. De kilo's die ik til zijn dan bijzaak. Hard trainen is nogal subjectief, off zet je je even hard in maar minder prestatie. Door pushen en met veel meer energie perse dezelfde workout willen doen raad ik af. Als ik net off ben, ben ik behoorlijk gevoelig voor overbelasting.

Laatst bewerkt:
Na een nakuur ben je niet hersteld. Na een paar maanden ben je pas hersteld. en natuurlijk komt het ergste nog na de nakuur.

Week twee pct betekent bij mij 's ochtends moeilijk op gang komen en een hoop spierpijn van het trainen. Gewichtsverlies is t/m week 3 pct en vanaf daar merk ik eigenlijk niets meer. Na de pct heb ik nog nooit een dip ervaren. Moet gezegd worden dat ik nooit met deca, tren of grote hoeveelheden kuur.

Bij mij komt de klap altijd 3/4wk na de nakuur.

Toen ik nog normale lengte kuren deed (10-12 weken) werd ik in nakuur compleet emo, maar erna voelde ik me wel weer prima. Sinds ik enkel nog maar korte kuurtjes(korte esters) doe (6weken max) lijkt het telkens of ik binnen de week hersteld ben. Het zal wel zo niet zijn, maar ik voel me direct terug mentaal en fysiek top.

kotere kuur is voor mij ook duidelijk beter voor te herstellen, praktisch geen moeite om te herstellen, bij langere kuur was dat wel het geval en het slechtste kwam na de nakuur...

Terug
Naar boven