MuscleMeat

Inbreng ideeën DBB-Facebook

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Naar aanleiding van dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dutchbodybuilding-com-facebook-pagina-262231/

Hier het ideeën inbreng topic!
Zou graag willen weten wat de mensen goede toevoegingen zouden vinden voor de DBB facebook pagina, of het mogelijk is is natuurlijk een andere vraag.

Zelf zag ik het wel zitten om grote nieuwtjes zoals deze voorkomen in sectie wetenschap te posten, en zo ook een aantal belangrijke sticky's van bijv eiwitten en oefeningen.
Brand maar los zou ik zeggen!

ps @ mods: Leek me wel gepaste sectie om hem te posten, verplaats maar als dat nodig is.
 
Links naar de profielen van sletjes die de andere DBB members kennen!
 
om de week iemand zyn traning topic posten ?
 
bijvoorbeeld contest iets plaatsen... het moet niet de nieuwe dbb.com worden snap je?
 
Contest dingen zouden er idd op kunnen, ook foto's van bijv meetings zou wat kunnen zijn.
Nieuwe dbb wordt het natuurlijk nooit ;)
 
Een like knop om threads op facebook te posten? of iets te quoten naar je fb wall
 
Ik ben voor. Kan extra bekendheid aan het forum geven omdat vrienden snel zien dat je lid bent van dbb-facebook. Goed voor het forum.
 
Een "Mmm wat-voor-drol-heb-jij-net-gelegdalbum". :)

Misschien is er iets met (de board)sponsoren mogelijk?
 
En nog meer trolls krijgen? Nee dank je.

Ja, een groter en breder (niet meer alleen de "die-hards" hier) publiek betekend ook meer mensen die niet super serieus met de sport bezig zullen zijn. --> meer "beginners" vragen en topics wat weer getroll uitlokt. Maar iedereen is ooit beginner geweest, ze worden vanzelf serieuzer.

Aan de beginners zul je niet ontkomen denk ik, maar de boardsponsors zullen denk ik wel blij zijn --> meer leden --> meer traffic richting de webshops --> meer geld voor het forum --> Epic dbb meetings met Ronny C als gast,

En ook professioneler beoefening, bekendheid en begrip voor krachttraining in NL --> meer hardcore gyms en minder gay ass health clubs.

ok ik overdrijf een beetje, maar daar komt het wel op neer.
 
mijn account op facebook is gebanned voor hacken, maar als we dit gaan doen maak ik wel een nieuwe aan.

muhahahaha
 
Het zal zeker helpen voor publiciteit, misschien eventueel handig voor mogelijke pol's of meetings? ..
 
Back
Naar boven