wscorpion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Ik doe er al een tijdje niets meer mee, en omdat ik gestopt ben met strongman training (griptraining doe ik nog wel) en nu fanatiek met Krav Maga en MMA bezig ben gaat dat ook niet meer veranderen.
Dus daarom nu te koop, waarschijnlijk de enige in nederland, een Thomas Inch replica dumbbell.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto is voorbeeld van de www.heavygriptools.ch.vu website.
Dumbbell komt van www.heavygriptools.ch.vu vandaan en is de 78kg versie.
Handvat is ongeveer 6cm doorsnede en dat is nou net wat deze dumbbell zo uitdagend maakt om op te tillen met 1 hand!
Ik ben redelijk ver gekomen, maar met mijn kleine handjes kost het zo'n toewijding om dit ding op te tillen, dat ik het niet meer de moeite waard vind.
Dus daarom nu te koop voor een andere liefhebber.
Nieuwprijs is 290 euro exclusief verzendkosten.
Verkoopprijs: 200 euro (ophalen in Tilburg)
Dus daarom nu te koop, waarschijnlijk de enige in nederland, een Thomas Inch replica dumbbell.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto is voorbeeld van de www.heavygriptools.ch.vu website.
Dumbbell komt van www.heavygriptools.ch.vu vandaan en is de 78kg versie.
Handvat is ongeveer 6cm doorsnede en dat is nou net wat deze dumbbell zo uitdagend maakt om op te tillen met 1 hand!
Ik ben redelijk ver gekomen, maar met mijn kleine handjes kost het zo'n toewijding om dit ding op te tillen, dat ik het niet meer de moeite waard vind.
Dus daarom nu te koop voor een andere liefhebber.
Nieuwprijs is 290 euro exclusief verzendkosten.
Verkoopprijs: 200 euro (ophalen in Tilburg)

Tilburg is nog niet eens zo ver, maar beetje lastig om dit met de bus op te halen 

Naja veel plezier ermee Jimmy...