XXL Nutrition

Verkocht Inch Dumbbell Replica

wscorpion

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Ik doe er al een tijdje niets meer mee, en omdat ik gestopt ben met strongman training (griptraining doe ik nog wel) en nu fanatiek met Krav Maga en MMA bezig ben gaat dat ook niet meer veranderen.
Dus daarom nu te koop, waarschijnlijk de enige in nederland, een Thomas Inch replica dumbbell.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto is voorbeeld van de www.heavygriptools.ch.vu website.

Dumbbell komt van www.heavygriptools.ch.vu vandaan en is de 78kg versie.
Handvat is ongeveer 6cm doorsnede en dat is nou net wat deze dumbbell zo uitdagend maakt om op te tillen met 1 hand!
Ik ben redelijk ver gekomen, maar met mijn kleine handjes kost het zo'n toewijding om dit ding op te tillen, dat ik het niet meer de moeite waard vind.
Dus daarom nu te koop voor een andere liefhebber.

Nieuwprijs is 290 euro exclusief verzendkosten.

Verkoopprijs: 200 euro (ophalen in Tilburg)

Mooi ding! Had ik maar een rijbewijs :p Tilburg is nog niet eens zo ver, maar beetje lastig om dit met de bus op te halen :)

Mooi spul man

haha doe even serieus jongens wie gaat dit naast Jarno echt boven zijn hoofd tillen hier??

Topicstarter ik zou eens kijken of bv Jarno hier interesse in heeft of Marcel Mostert. Mss anders nog Richard v/d Linden die zit ook hier op het forum. Heel mss nog Jules Bremers?

Om hem te gaan gebruiken voor dumbbell rows is bijna een schande.

Succes.

haha doe even serieus jongens wie gaat dit naast Jarno echt boven zijn hoofd tillen hier??

Topicstarter ik zou eens kijken of bv Jarno hier interesse in heeft of Marcel Mostert. Mss anders nog Richard v/d Linden die zit ook hier op het forum. Heel mss nog Jules Bremers?

Succes.

Hehehe, I know, dacht er nog niet eens aan om die op te tillen maar het blijft wel mooi spul :D

Ik dacht idd ook al aan Jules, leuk voor de sterkste man van Limburg :eyebrow:

Je kan het maar hebben voor als je binnen 5-10 jaar er sterk genoeg voor bent he :p

Succes.
ene jimmy?:D

Hier curl ik dagelijks mee xD

• Topic Starter Topic Starter
Het is veel geld, klopt, maar alleen aan oud ijzer is ie dat al bijna waard :)
Deze dumbbells worden in de US rond de $300-$350 nog steeds (2e hands) verkocht.
De enige reden waarom ik m dan dus niet daar te koop zet, is omdat het zo'n gedoe is om m op te sturen....

Ik heb wel interesse ja ...

Ik laat je na het weekend iets weten of het ja of nee is ;)

Ja, maat 't is in orde we nemen hem ;)

Ik kom er toch om np, contacteer me anders op men email: ........ :)

Ik hoor je dan wel :)

Grten Jimmy

Laatst bewerkt:
Ja, maat 't is in orde we nemen hem ;)

Ik kom er toch om np, contacteer me anders op men email: xxxxxxxxx

Ik hoor je dan wel :)

Grten Jimmy

je kunt hier beter geen email adressen posten. Anders zit je mailbox binnen de kortste keren vol met spam ....

Hey Vriend,

ik heb je nu al een paar mail na gelaten om nu eens om die dumbbell te komen maar geen reactie.

Je hebt me een hoop datums gegeven en uren en ik heb daar op geantwoord, maar ik moet wel een bevestiging hebben en een adres.

Laat me eens iets weten ASAP

Hey Vriend,

ik heb je nu al een paar mail na gelaten om nu eens om die dumbbell te komen maar geen reactie.

Je hebt me een hoop datums gegeven en uren en ik heb daar op geantwoord, maar ik moet wel een bevestiging hebben en een adres.

Laat me eens iets weten ASAP

Sorry Jimmy, ik heb geen mail van je ontvangen :(
Ik wilde eigenlijk jou een mail sturen om te vragen waar je reactie bleef maar ik besloot om nog even wachten tot het weekend.....

Shit dat ik dit nu pas lees! Had m meteen willen hebben.... :mad: Naja veel plezier ermee Jimmy...;)

Terug
Naar boven