AndroidHealthClinic

Inentingen(vaccinaties) tijdens de kuur

jaayjaay93

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik ik ga binnen kort stage lopen en zal moeten worden ingeënt voor hepatitus B. Ik moet intotaal 3 keer geprikt worden(om de maand één prik)

Kan het kwaad als ik rond de zelfde tijd kuur? Kan hier namelijk niks over terug vinden. Ik ben nog niet met mijn kuur begonnen.

Ik ik ga binnen kort stage lopen en zal moeten worden ingeënt voor hepatitus B. Ik moet intotaal 3 keer geprikt worden(om de maand één prik)

Kan het kwaad als ik rond de zelfde tijd kuur? Kan hier namelijk niks over terug vinden. Ik ben nog niet met mijn kuur begonnen.

je kan je beter met zulke vragen wenden tot een huisarts

• Topic Starter Topic Starter
je kan je beter met zulke vragen wenden tot een huisarts
Mijn huisarts vind dat niemand anabolen moet gebruiken. Hij is zelfs tegen fitness supplementen. Heb het idee dat hij er zelf niet veel verstand van heeft..zelfs proteine shakes werden me afgeraden <_<

niemand????

Maat van mij moest ook gevaccineerd worden tijdens zijn kuur en die is nu dood

Erg jammer dit...

Mijn huisarts vind dat niemand anabolen moet gebruiken. Hij is zelfs tegen fitness supplementen. Heb het idee dat hij er zelf niet veel verstand van heeft..zelfs proteine shakes werden me afgeraden <_<

Een huisarts zal je denk ik niet veel kunnen vertellen hierover hij is nou eenmaal geen endocrinoloog en dat ie je zelfs proteine shakes afraad zegt al genoeg over je huisarts ( die zal zich hier niet in verdiept hebben denk ik dan )
Principieel zou die je hierover gewoon te woord moeten staan, ik bedoel een huisarts hoort het beste met zijn patienten voor te hebben, jij geeft m zelf aan je hier zorgen over te maken , als hij enige weet heeft over feit dit kwaad kan dan maakt ie zichZelf denk ik nog strafbaar ook ( weet ik niet zeker)als je er wat aan overhoud of weet ik veel wat
Zie het zo als je binnen zou lopen en riep ik gebruik coke of ghb kan dit kwaad met die vaccins?
Dan zou je een heel uitgebreid antwoord krijgen, coke en aas is natuurlijk appels met peren vergelijken majah dat zijn vaccins en aas ook

Confronteer hem hiermee misschien komt er iets positiefs uit misschien niet maar des te meer reden een ander te zoeken

Terug
Naar boven