XXL Nutrition

info/ervaringen met de dip van je jongeheer

laatste kuur was test tren primo(pas na 7weken ben ik primo gaan zetten) vocht vloog er werkelijk af...en vet klein btje...was ook echt bulk kuur dus had niet anders verw8.

Hm, volgend kuurtje laat je die test gewoon voor wat het is en dan vliegt het vet er van af hehehe.
Tis zo jammer dat die primo zo verrekte duur is anders had ik het wel geweten.

Hm, volgend kuurtje laat je die test gewoon voor wat het is en dan vliegt het vet er van af hehehe.
Tis zo jammer dat die primo zo verrekte duur is anders had ik het wel geweten.

het echt niet zo duur...je hebt er alleen veel van nodig!
Kost het zelfde als tren maar i.p.v. 2ml moet je 5ml zetten...

Sinds 10 weken doe ik een test 750 mg + tren 300 mg kuur.

De eerste 8 weken had ik er 75 mg p/d proviron bij,maar dat raakte op en ivm vakantie vd leverancier kon ik er niet aan komen.
Ik moet zeggen dat ik geen verschil heb gemerkt

De resultaten zijn behoorlijk : veel droge massa en bijna geen onderhuids vocht.

Tren maakt je sterker en geeft massa , maar laat ook bij veel mensen ( waaronder ikzelf ) het libido onderuit gaan.

Met test erbij hef je dat weer op ; ik heb nu een normaal libido alsof ik niet gebruik,maar wordt nog steeds elke week iets groter en sterker.

Vorig jaar heb ik dezelfde kuur voor het eerst gedaan en deze combo geeft het meeste waar voor het geld ( imho ).

Sinds 10 weken doe ik een test 750 mg + tren 300 mg kuur.

De eerste 8 weken had ik er 75 mg p/d proviron bij,maar dat raakte op en ivm vakantie vd leverancier kon ik er niet aan komen.
Ik moet zeggen dat ik geen verschil heb gemerkt

De resultaten zijn behoorlijk : veel droge massa en bijna geen onderhuids vocht.

Tren maakt je sterker en geeft massa , maar laat ook bij veel mensen ( waaronder ikzelf ) het libido onderuit gaan.

Met test erbij hef je dat weer op ; ik heb nu een normaal libido alsof ik niet gebruik,maar wordt nog steeds elke week iets groter en sterker.

Vorig jaar heb ik dezelfde kuur voor het eerst gedaan en deze combo geeft het meeste waar voor het geld ( imho ).

Hey leeftijdgenoot.
Houd er rekening mee dat wanneer je stopt het libido-verhaal zich wel eens naar een andere richting kan gaan wenden dus juich niet te vroeg.;)
Provi hoef je niet echt te merken, vooral niet als je voeding op orde is.
Verder ben ik het met je eens.

Terug
Naar boven