Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Arme jesse2010, na het verlies van zijn supplementencontract bij B&F lijkt het enkel bergafwaarts met hem te gaan.

Als werkgever zijnde vind ik dit geen racisme. Alsof allochtone jeugd zo lekker over komt, kom op zeg. Nu worden daar de wrange vruchten van geplukt. Tuurlijk zitten er goede jongens tussen, ik ken er genoeg. Maar als ik als werkgever 50 sollicitanten krijg, waar er 15 allochtoon van zijn. Mag ik toch lekker zelf uitmaken wie ik aanneem? Daarnaast hoor je 9 van de 10 keer een allochtonen accent, zelfs als ze in Nederland geboren zijn. Dat wil ik niet voor de firma en ook dat maak ik toch zeker zelf uit. Heeft niks met discrimineren te maken.
En de discussie blijft maar doorgaan over afwijzen van een sollicitant. Nogmaals, dat is helemaal geen issue hier.
En de discussie blijft maar doorgaan over afwijzen van een sollicitant. Nogmaals, dat is helemaal geen issue hier.
Hij ziet er toch ook uit als een boef uit curaçao? Wat is t probleem?
Moet die pauper maar zichzelf fatsoenlijk kleden.
T is in mijn ogen geen racisme maar enkel een omschrijving van hoe hij er uit ziet als persoon. Vrij lastig om bij stagieres gelijk de naam te onthouden.
Alsof Nederlanders helemaal gek worden als iemand hen een 'kale hollander' noemt.
ze zijn te dom om dat te snappen
alsof jij weet hoe die kerel er bij zit tijdens een sollicitatie, hou toch op jochie.
Die Jasper is echt zo dom dat het gewoon irritant is. Valt echt onder de categorie Yasmine/Bryce.

Bedankt voor deze informatieve mededeling Chrisje.
ja maar ik ben gestopt 
Er wordt niet gekeken naar het ras of de etniciteit van de persoon, maar naar het beheersen van de Nederlandse taal (en deze normaal te kunnen uitspreken). Dat is dus geen racisme, maar wel iets wat inderdaad veel vaker voorkomt bij allochtonen. Het is eerder racistisch wat jij nu zegt, aangezien jij er van uit gaat dat alle allochtonen een accent hebben en je daarmee allochtonen over 1 kam scheert.
Dat weet ik.Racisme en Discriminatie zijn twee totaal verschillende dingen.
Hij ziet er toch ook uit als een boef uit curaçao? Wat is t probleem?
Moet die pauper maar zichzelf fatsoenlijk kleden.
T is in mijn ogen geen racisme maar enkel een omschrijving van hoe hij er uit ziet als persoon. Vrij lastig om bij stagieres gelijk de naam te onthouden.
Alsof Nederlanders helemaal gek worden als iemand hen een 'kale hollander' noemt.
Ik had al lang gezegd dat t niet netjes was om zo over mensen te spreken maar om het nou racisme te noemen is gewoon aanstellerij.
Als je Antillianen decriminaliseert dan is het niet geloofwaardig.aanstellerij?? je criminaliseert een hele bevolkingsgroep.
aanstellerij?? je criminaliseert een hele bevolkingsgroep.